Jump to content

SebMix

Użytkownik
  • Content Count

    259
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

SebMix last won the day on July 28 2019

SebMix had the most liked content!

Community Reputation

135 Doświadczony

About SebMix

  • Rank
    Znawca
  • Birthday June 16

O Użytkowniku

  • Imię
    Sebababastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    na północ. Od Afryki xd
  • Zainteresowania
    Fbbbb

Crafted.pl

  • Nick
    SebMix
  • Tryby
    FreeBuild

Recent Profile Visitors

1929 profile views
  1. Administracji i tak sie nie będzie chciało to zrobic xdd
  2. Dajcieee ten ranking plissss xddd wiem ze sie tej admie nie chce ale dajcie.xd Ja chce być pierwszyyy xd
  3. Na nową edycje bylo wiecej osób niż na poprzedniej gracze odchodzili głównie tez z tego powodu ze na poczatku edycji jakoś po 3-4 tygodniach freebuild został cofniety o 2 tygodnie duzo osób wtedy opuściło serwer a administracja dawała vipy każdemu zeby nie stracić tych graczy i zrekompensować 2 tygodnie grania
  4. Aleeee na /hub teleportuje cie tez od razu xdddd ja tam chodzę na hub przeważnie jak juz a logowanie to 5 sekund jak cie wywali
  5. ... Administracja przeważnie daje nagrody na początek edycji, ale tylko takim którzy byli w czymś najlepsi np. Najbogatsi gracze freebuild Po drugie nowa edycja przeważnie przyciąga graczy, gdy gracze słyszą ze adma nie planuje robić nowej edycji a ta na której grają ma juz 2 lata czy cos w tym stylu to przeważnie odchodzą z tych serwerów gdyż chcą na nowej edycji zacząć wszystko od poczatku lepiej wszystko zaplanować i nie robić błędów co sie robiło na poprzedniej. Ja na poczatku drugiej edy od razu wiedziałem juz czego nie robić itd i chcialbym znów by była nowa eda wtedy bym znów ominął te błędy które robiłem na tej obecnej edzie
  6. Ale ze sie zbagowala droga to nie oznacza ze trzeba przekopywac kwarc pod nim
  7. Jak dla mnie mogli by po prostu zrobic w 1 dniu duely i tyleee i nagrody dla 1,2,3 miejsca i dla pewności wziąść na sprawdzania wygranych
  8. Na tak bo gracze sie mnie boja i trza ich ze mną do klatki
  9. Xddd no racja to nie scam aleee te elytry itd sa pewnie na końcu bo tam jest jeden dozownik wiec zanim dojdzie do końca trochę minie a wątpię ze te ity sa losowe wrzucone jak juz to na środku lub na poczatku jakieś słabe główne nagrody zeby nie bylo ze nie ma tego
  10. Był helper na serwie i nie dał za to mute/kicka Halapenio napisal ze tylko przestańcie
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you agree to our Terms of Use along with Guidelines and Privacy Policy