Jump to content

xProka

Użytkownik
  • Content Count

    126
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

54 Pomocny

1 Follower

About xProka

  • Rank
    Znawca
  • Birthday 08/14/2006

O Użytkowniku

  • Imię
    ......
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    chcial być
  • Zainteresowania
    granie w gry,

Crafted.pl

  • Nick
    xkolega222
  • Tryby
    FreeBuild

Recent Profile Visitors

2453 profile views
  1. kanapka co haha? czyli beacon to blad?

    1. kanapka

      kanapka

      mogę dawać reakcje jakie tylko chce

       

  2. jaki błąd? ze dostałem efekt od beacona? to jedno i to samo czy rzucisz sobie potke czy na dzialke pujdziesz
  3. Zrobilem /d tp Madzi30 zaczekalem na efekt i wbilem na pvp i zaczolem cb klepac eh pokaze nagranie.. Dobra oto film a ze cząstek nie widziales to mogłeś w ustawieniach wyłączyć na minimalne lub ograniczone i w minucie 2:17 "lece na forum?" po czym napiszalem /d tp madzi30 a on mi odpowiedzial "a jak myslisz?" widac to umnie i u niego.
  4. Na nie czym niby będą opłacasz serwer?
  5. 1. mój nick: xProka 2. nick orzkarzonego: Mati_TO7 3. Nie wiem 4. Gracz działa na szkodę serwera ponieważ prubuje on wywalić was serwer w powietrze a nawed jak mu sie nie uda to prubuje, i może znalesc luke i wam serwa srashowac 5. dowody
  6. 1. moj nick xProka 2. nick orzkarzonego: JAKUBEKs12 3. 2021 godzina 16:51 4. gracz ma antyknocka 5. dowody
  7. gz ❤️

     

    1. Koza_xD
    2. xProka

      xProka

      czm dalej ranggi nie masz?

    3. Koza_xD

      Koza_xD

      bo jeszcze nie miałem rekrutacji

  8. pomylka.. XD soory nudzilem sie
  9. wiek + zdanie wedlug mnie + widuje cb na serwerze + jestes miły + masz ts + jesteś pomocny Jestem na tak!
  10. mialem podobna sytuacje ze nikogo nie bylem zrobilem /gub i po 10 min okolo wracam patrze i.... umarlem a nikt domnie ani nie strzeliw wiec WTF?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you agree to our Terms of Use along with Guidelines and Privacy Policy