Jump to content

Yuukeshi

Helper [SKY]
  • Content Count

    948
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Yuukeshi last won the day on May 17 2018

Yuukeshi had the most liked content!

Community Reputation

465 Expert

About Yuukeshi

  • Inne rangi Grafik
  • Rank
    Stały Bywalec

O Użytkowniku

  • Płeć
    Kobieta
  • Zainteresowania
    motocross oraz mężczyźni po 40-stce.

Crafted.pl

  • Nick
    Yuukeshi

Recent Profile Visitors

7141 profile views
  1. A jaki komunikat wyświetla Ci się po wywaleniu z serwera? Jeżeli mowa tu o SkyBlocku tu nie przejmuj się - każdego co jakiś czas wyrzuca z serwera przez problemy techniczne. Wyświetla się wtedy charakterystyczny komunikat, po którym łatwo stwierdzić, czy przyczyną wyrzucenia są problemy z serwerem czy też z Twoim sprzętem/internetem.
  2. Jestem na nie. Sądzę, że możliwość posiadania więcej wysp jest zbędna. Podstawowe wymiary wyspy to 100x100 kratek, już jest to bardzo dużo, a można jeszcze zwiększyć ten limit zakupując ulepszenia wyspy. Uważam, że taki teren jest jak najbardziej wystarczający i umożliwia dobre zagospodarowanie wyspy. Dodatkowo gracze mają możliwość posiadania drugiej, dodatkowej wyspy w netherze. Ta opcja jest dodatkowym, ciekawym urozmaiceniem rozgrywki na wyspach.
  3. Jestem na nie. Ja rozumiem, że rangi premium mają o wiele łatwiej w wielu kwestiach niż gracze bez jakiejkolwiek rangi. Jednak bez przesady, żeby jeszcze komendy zmieniać? Jak dla mnie jest to bez sensu, bo przez czas zaoszczędzony poprzez pisanie skróconej komendy to co najwyżej zdążysz mrugnąć oczami. Jest bardzo dużo komend na serwerze, a upraszczanie tylko jednej mija się z celem i jest bezużyteczne. Nic ci się nie stanie jak klikniesz w zaledwie 6 przycisków na klawiaturze więcej.
  4. Kiedy KidMod SKY?

    1. Yuukeshi

      Yuukeshi

      Jak wyższa administracja uzna, że już czas, to będzie.

    2. Veanix

      Veanix

      Na pewno awansik by się przydał hehe bo naprawdę dobrze sobie radzisz jaką Helperka 

    3. Yuukeshi

      Yuukeshi

      Dziękuję Ci bardzo, ale to nie do nas należy decyzja. 😛

  5. To nie do Ciebie należy decyzja o zakończeniu tematu. Skoro postanowiłeś napisać skargę, to rozpatrzy ją wyższa administracja i to Ona zakończy ten temat, nie ty.
  6. Nie pogrążaj się... Trzeba było pomyśleć dwa razy zanim to napisałeś, to co napisałeś było wbrew regulaminowi a moim obowiązkiem było ukaranie Cię.
  7. Wulgaryzmy, które są cenzurowane bądź napisane w taki sposób, że z kontekstu da się wywnioskować ich zamierzone znacznie także podchodzą pod łamanie regulaminu i wiążą się z otrzymaniem kary. Z twojej wypowiedzi można się domyśleć, co miałeś na myśli.
  8. @Skw972 Kojarzę tego Gracza i wiem, że grywa często na SkyBlock'u, i o ten tryb zapewne także chodzi. Powiedz mi, jakie to ma znaczenie, jeśli tych przedmiotów nie da się odzyskać, a nikt nawet nie ma pewności, że ten Gracz był w ich posiadaniu? Bardzo duże grono Graczy ucierpiało z powodu tej sytuacji, ale niestety administracja nie miała możliwości przywrócenia itemów każdemu z osobna, dlatego też do odbioru był /kit rekompensata.
  9. Klikając w tabliczkę umożliwiającą zakup Coli otrzymujemy potkę pod nazwą "Cola" z odpowiednim efektem (szybkość na 30 sekund).
  10. Dnia 08.02.2020 r. wystąpiły utrudnienia na serwerze, które poskutkowały cofnięciem się zapisu serwera o 33 godziny. Gracze w ramach rekompensaty za stracone postępy w grze otrzymali /kit rekompensata oraz rangę VIP do dnia 11.02.2020 r.
  11. W dniach 09-11.02 miałeś możliwość korzystania z rekompnensaty. Teraz to już niestety przepadło, gdybyś teraz otrzymał coś w ramach pocieszenia byłoby to niesprawiedliwe względem innych graczy.
  12. Pamiętam tę sytuację, gracz otrzymał odpowiedź na zadane pytanie. Do zadań helperów należy głównie pomoc graczom, i od tego tu jesteśmy i służymy pomocą. Nie jesteśmy też żadnymi botami, czasem jakieś pytanie może umknąć komuś z nas, jednak staramy się wypełniać nasze obowiązki najlepiej jak umiemy.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you agree to our Terms of Use along with Guidelines and Privacy Policy