Jump to content

[Podanie] Rachx

Rachx
 Share

Recommended Posts

[font=Roboto]1. Nick: Rachx

[/font]

[font=Roboto]2. Imię: Radosław

[/font]

[font=Roboto]3. Wiek: 12 ( wiek aż takiego dużego znaczenia nie ma, a i tak jestem ogarnięty )

[/font]

[font=Roboto]4. Od kiedy grasz na Crafted.PL (ToxicOcean)? Od rozpoczęcia, ale potem zrobiłem 2 mies przerwe.

[/font]

[font=Roboto]5. Masz mikrofon i TS3? Oczywiście mam, a discorda mogę zainstalować w każdej chwili.

[/font]

[font=Roboto]6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję? Tak na serwerze kolegi mam admina.

[/font]

[font=Roboto]7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Helpera? 2-3h

[/font]

[font=Roboto]8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum lub TS3 Crafted.PL (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)? Nie byłem

[/font]

[font=Roboto]9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)? Gram od początku wejścia serwera. Gram w mc od 5 lat więc mam duże doświadczenie w grze. Jestem też adminem na innym serwerze więc wiem jak to jest. Umiem dawać bany, mute itp.  więc nie będe dawać banów, mute bez sensu. Nigdy nie byłem helperem na takim dużym serwerze więc chciałbym wiedzieć jak to być.[/font]

[font=Roboto]10. Coś o sobie (min. 5 rozbudowanych zdań): Mam na imię Radosław i mam 12lat. Mieszka[/font][font=Roboto]m w województwie małopolskim koło Limanowej. Bardzo lubię grać w mc, gram od 5 roku życia. Lubię bardzo serwer Crafted.pl, a także serwery f[/font][font=Roboto]r[/font][font=Roboto]eebulid i TXO. Bardzo lubię grać w szachy, ping-pong i piłke nożną. Oprócz mc gram w cs:go, osm lub czasem w terrarie.[/font]

[font=Roboto]1[/font][font=Roboto]1. Przeczytałeś/aś regulaminy? Tak.[/font]

[font=Roboto]12. Opisz komendy swoimi słowami (można opisać wszystkie komendy serwera ToxicOcecan, ale te poniżej są wymagane):

- /w ban - Daje bana graczowi który nie może wchodzić na wyspe.

- /w lider - Ustawia nowego lidera ( właściciela ) wyspy.