Jump to content

[P]MilkiiWay[12-04-2018]

Milkasz
 Share

Recommended Posts

[align=center][font=Times New Roman]1. Nick: [/font][/align]

[align=center][font=Times New Roman]W Minecrafcie MilkiiWay, a na forum Milkasz (Niestety musiałam zmienić nick, z różnych przyczyn)[/font]

[font=Times New Roman]2. Imię:

Kinga[/font]

[font=Times New Roman]3. Wiek:

13[/font]

[font=Times New Roman]4. Od kiedy grasz na Crafted.PL (SkyBlock)?:

Gram od ponad roku, lecz ostatnio miałam przerwę z Craftedem, z powodów nauki[/font]

[font=Times New Roman]5. Masz mikrofon i TS3?:

Tak[/font]

[font=Times New Roman]6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję?:

Tak, byłam tutaj Helperem[/font]

[font=Times New Roman]7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Helpera?:

Ok. 2-3 godzin w tygodniu, w weekendy nawet do 5 godzin[/font]

[font=Times New Roman]8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum lub TS3 Crafted.PL (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)?:

Nie, nie byłam karana[/font]

[font=Times New Roman]9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)?:

Jestem osobą rozsądną, wesołą, miłą. Bardzo lubię się śmiać lecz w ważnych sprawach umiem zachować się poważnie. Nie mogę powiedzieć, że jestem często widziana na serwerze, ponieważ tak nie jest. Tak jak wspominałam wyżej ostatnio zrobiłam sobie większą przerwę z serwerem, więc no długo mnie tu nie było lecz wszystko nadrabiam. Oczywiście, bardzo lubię pomagać graczom, może nie widać ale tak jest.. Badzo cenie sobie też opinię innych o mnie. Chciałabym aby uważano mnie za dobrą i miłą, chociaż pewnie nie każdemu przypadne do gustu. Staram się nie popełniać błędów ortograficznych, ani interpunkcyjnych, ale przecież każdemu zdarzy się czasem pomylić.[/font]

[font=Times New Roman]10. Coś o sobie (min. 5 rozbudowanych zdań):