Jump to content

Pomocy!!


crafted.thebest@op.pl
 Share

Recommended Posts

1. Nick na serwerze: MangowyYT

2. Serwer: FreeBulid

3. Płatność (SMS/Przelew/PSC): Przelew

4. 5 znaków kodu sms:

5. 6 cyfr numeru:

6. Data i godzina: data 20-04-2018r. godzina: 16:00

7. Co kupowałeś/aś: kupowałem svipa na 50 dni.

8. Opis problemu: Kiedy wszedłem na serwer i napisalem /odbierz pokazalo sie mi "Nie znaleziono zakupionych usług!"

Link to comment
Share on other sites

Dobrze wpisałes nick? 

Wejdź i wyjdź z serwa

 

Nick wpisałem dobrze, wszedłem i wyszedłem nawet dwa razy, mam potwierdzenie tej płatności na koncie o 16.00. Gdzie mogę złożyć reklamację? Jak kupowałem poprzednio to działał od razu, proszę napiszcie gdzie mogę to  w razie czego reklamować, bo to już drugi raz, wcześniej też inny zakup mi nie zadziałał, mama jest już wkurzona, chce zgłaszać kradzież na policję :(


Dobrze wpisałes nick? 

Wejdź i wyjdź z serwa

 

Nick wpisałem dobrze, wszedłem i wyszedłem nawet dwa razy, mam potwierdzenie tej płatności na koncie o 16.00. Gdzie mogę złożyć reklamację? Jak kupowałem poprzednio to działał od razu, proszę napiszcie gdzie mogę to  w razie czego reklamować, bo to już drugi raz, wcześniej też inny zakup mi nie zadziałał, mama jest już wkurzona, chce zgłaszać kradzież na policję :(

 

A poza tym, mam dowody:


Dobrze wpisałes nick? 

Wejdź i wyjdź z serwa

 

Nick wpisałem dobrze, wszedłem i wyszedłem nawet dwa razy, mam potwierdzenie tej płatności na koncie o 16.00. Gdzie mogę złożyć reklamację? Jak kupowałem poprzednio to działał od razu, proszę napiszcie gdzie mogę to  w razie czego reklamować, bo to już drugi raz, wcześniej też inny zakup mi nie zadziałał, mama jest już wkurzona, chce zgłaszać kradzież na policję :(


Dobrze wpisałes nick? 

Wejdź i wyjdź z serwa

 

Nick wpisałem dobrze, wszedłem i wyszedłem nawet dwa razy, mam potwierdzenie tej płatności na koncie o 16.00. Gdzie mogę złożyć reklamację? Jak kupowałem poprzednio to działał od razu, proszę napiszcie gdzie mogę to  w razie czego reklamować, bo to już drugi raz, wcześniej też inny zakup mi nie zadziałał, mama jest już wkurzona, chce zgłaszać kradzież na policję :(

 

A poza tym, mam dowody:

a jak cos to MangowyYT to moje drugie konto  C:


I niewiem czy jak na zalogowanym koncie z innym nickem moge kupowac na jakis inny nick?

Link to comment
Share on other sites

Dostaliśmy z banku potwierdzenie transakcji i wypływu z naszego banku środków na konto Cashbill SA Katowice ul . Sobieskiego 2, tutułem Karol Kutermankiewicz nr transakcji ZK6Z9BZH7. Pieniądze nasz bank przekazał, tylko czemu tak nabijacie ludzi w butelkę już nie po raz pierwszy, proszę o wyjaśnienie tej sprawy, bo łatwo jest sciągnąć kasę, gorzej się z niej rozliczyć. Proszę o informację, czy jest jeszcze szansa na zwrot tej wpłaty lub otrzymanie za nią usługi, za którą synowi zapłaciłam ?

Link to comment
Share on other sites

Dostaliśmy z banku potwierdzenie transakcji  i wypływu z naszego banku środków na konto Cashbill SA Katowice ul . Sobieskiego 2, tutułem Karol Kutermankiewicz nr transakcji ZK6Z9BZH7. Pieniądze nasz bank przekazał, tylko czemu tak nabijacie ludzi w butelkę już nie po raz pierwszy, proszę o wyjaśnienie tej sprawy, bo łatwo jest sciągnąć kasę, gorzej się z niej rozliczyć. Proszę o informację, czy jest jeszcze szansa na zwrot tej wpłaty lub otrzymanie za nią usługi, za którą synowi zapłaciłam ?

 

Nie ma mozliwosci zwrotu platnosci:

[font=Roboto, sans-serif]© 2017 [/font][font=Roboto, sans-serif]Crafted Network[/font][font=Roboto, sans-serif]. All Rights Reserved. [/font]

[font=Roboto, sans-serif]Nie ma możliwości zwrotu płatności.[/font]

[font=Roboto, sans-serif]Jesli naprawde byl kupiony SuperVIp zostanie on przyznany :P[/font]

Link to comment
Share on other sites

Dostaliśmy z banku potwierdzenie transakcji i wypływu z naszego banku środków na konto Cashbill SA Katowice ul . Sobieskiego 2, tutułem Karol Kutermankiewicz nr transakcji ZK6Z9BZH7. Pieniądze nasz bank przekazał, tylko czemu tak nabijacie ludzi w butelkę już nie po raz pierwszy, proszę o wyjaśnienie tej sprawy, bo łatwo jest sciągnąć kasę, gorzej się z niej rozliczyć. Proszę o informację, czy jest jeszcze szansa na zwrot tej wpłaty lub otrzymanie za nią usługi, za którą synowi zapłaciłam ?

 

Nikogo nie nabijamy w butelkę. Odpowiedzialny za reklamacje @Pjo jest obecnie na urlopie, ale postaram się jeszcze dziś coś w tej sprawie zrobić. Jeżeli pieniądze zostały wysłane to pakiet zostanie przyznany.

Link to comment
Share on other sites

  • Właściciel+

Witam,

Z tego co sprawdziłem, to bank wytworzył jakieś opóźnienie, które skutkowało późniejszym nadaniem rangi. Pieniądze zostały zaksięgowane przez pośrednika 2018-04-23 09:46:06 i od tego momentu upływa 50 dni ważności rangi. Przepraszam za kłopot i zamykam temat.


[align=center]0nyy0V9.jpg

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz, zreportuj ten post.[/align]

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you agree to our Terms of Use along with Guidelines and Privacy Policy