Jump to content

Podanie na [H] MechaniqLP

DeeX
 Share

Recommended Posts

[font=Comic Sans MS]1. Nick: MechaniqLP [Wcześniej seba45]

[/font]

[font=Comic Sans MS]2.Imię:[/font][font=Comic Sans MS]Sebastian[/font]

[font=Comic Sans MS]3. Wiek: 14[/font]

[font=Comic Sans MS]4. Od kiedy grasz na Crafted.PL (SkyBlock)? Gram od 5 miesięcy.[/font]

[font=Comic Sans MS]5. Masz mikrofon i TS3? Tak posiadam obydwie rzeczy oraz discorda.[/font]

[font=Comic Sans MS]6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję?Tak pełniłem podobną funkcję na innym serwerze.[/font]

[font=Comic Sans MS]7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Helpera?Myślę że 4-5 godz.[/font]

[font=Comic Sans MS]8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum lub TS3 Crafted.PL (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)? Niestety byłem karany na seba45 za flood,wywołanie spamu,obraze gracza,obraze administacji oraz multikonta ale zrozumiałem że tak nie wolno,przeczytałem dokładnie regulamin i już go nie łame przepraszam wszystkich za maje wcześniejsze zachowanie.[/font]

[font=Comic Sans MS]9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)?[/font]

[font=Comic Sans MS]Jestem dość uczciwym,miłym i ogarniętym graczem,bardzo dobrze znam komendy.Mam dużo wolnego czasu na grę więc na serwerze jestem często.Jestem pomocny i staram sie pomagać na czacie lub w robieniu sklepów graczą którzy tego nie potrafią.Przestrzegam regulaminu niestety wcześniej tego nie robiłem więc jeszcze raz przepraszam wszystkich za moje wcześniejsze zachownie.Jak widze że jakiś gracz złamie regulamin odrazu reaguje upominając go żeby tak nie robił.Pełniłem podobną funkcję na innym serwerze więc myślę że bym sobie tutaj poradził.[/font]

[font=Comic Sans MS]10. Coś o sobie (min. 5 rozbudowanych zdań):[/font]