Jump to content

[Podanie] BixoXD [B]

BixoXD
 Share

Recommended Posts

[font=Monaco, Consolas, Courier, monospace]1. Nick: BixoXD[/font]

[font=Monaco, Consolas, Courier, monospace]2. Imię: Maksymilian[/font]

[font=Monaco, Consolas, Courier, monospace]3. Wiek: 11[/font]

[font=Monaco, Consolas, Courier, monospace]4. Od kiedy grasz na Crafted.PL? gram od 6 miesięcy[/font]

[font=Monaco, Consolas, Courier, monospace]5. Masz mikrofon i TS3? Tak posiadam[/font]

[font=Monaco, Consolas, Courier, monospace]6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję? Byłem administratorem na takkim serwie[/font]

[font=Monaco, Consolas, Courier, monospace]7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na budowanie (jeśli będzie potrzeba wybudowania czegoś)? w dni robocze 1-3 godz w weekend 2-5 godz.[/font]

[font=Monaco, Consolas, Courier, monospace]8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum lub TS3 Crafted.PL (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)? Nie, nie byłem karany[/font]

[font=Monaco, Consolas, Courier, monospace]9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)? bardzo lubię budować i mam dorzo czasu. Skupiam się na temacie i nie rozpraszają mnie inne rzeczy. Mam wielką wyobraźnię i wiedzę. Umiem dobierać kolory. Dobrze porozumiewam się z innymi.[/font]

[font=Monaco, Consolas, Courier, monospace]10. Coś o sobie (min. 5 rozbudowanych zdań): Większość czasu wolnego poświęcam na crafted.pl. Jak wracam sobię do domu np. metrem, skm to odwiedzam forum. Lubię jeść :P. Jestem dobrze zapoznany z regulaminem tego serwera. lubię kolory pastelowe czekam aż dodadzą je do minecraft.[/font]

[font=Monaco, Consolas, Courier, monospace]11. Przeczytałeś/aś regulaminy? Tak[/font]

[font=Monaco, Consolas, Courier, monospace]12. Screeny/film swojej działki/wyspy z Crafted.PL (którą ty budowałeś/aś): https://imgur.com/a/NhBIG9s[/font]

[font=Monaco, Consolas, Courier, monospace]13. Screeny budowli, które wybudowałeś/aś (pochwal się jak budujesz):https://imgur.com/a/JGy0Vym[/font]