Jump to content

[PRZYJĘTE] [Podanie] Dabbe_01

Calif
 Share

Recommended Posts

1. Nick na TS3: Dabbe

2. Imię: Andrzej

3. Wiek: 15

4. Coś o sobie (Min 5 rozbudowanych zdań): Jestem nastolatkiem z Mazowsza i kidmodem na tym serwerze. TeamSpeak'a używam, bo chcę odpocząć od życia codziennego i miło spędzić czas z poznanymi wcześniej osobami. Piszę to podanie, bo oprócz pilnowania czatu i dawania wskazówek na serwerze chciałbym robić coś jeszcze. Jestem jednym z ostatnich uczniów klas gimnazjalnych, a po wakacjach idę do liceum o profilu matematyczno-fizycznym. Moimi zainteresowaniami są właśnie przedmioty naukowe, siatkówka, j. angielski i gry mobilne, a po studiach chciałbym zamieszkać w Anglii. Jestem towarzyski i łatwo rozmawia mi się z innymi.

5. Staż na TS3: ok. 5 miesięcy z przerwą (wiem, że mało, ale powinienem ogarniać)

6. Czy posiadasz sprawny mikrofon? Tak

7. Czy akceptujesz regulamin?: Tak, i lubię grać na marakasach 

8. Czy kiedykolwiek byłeś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)? Na forum miałem 4 warny za offtopic i 1 za wypowiedź w skardze, a na TS i serwerze jestem czysty

Edited by Dabbe_01
Zmiana rangi

Wiek na plusik 

Widuje często 

Zdania ładne  i rozbudowane 

Jestem na Wielkie Tak, powodzenia 

Edited by Guest

Guest TeenyTimeTravel.

Widuję na tsie.

Regulamin przeczytany! : )

Zdania bardzo ładnie rozbudowane.

Wiek jest dobry!

Ogarnięta, miła oraz fajna osoba.

Po za tym jesteś w administacji to masz spore doświadczenie.

Jestem na wielkie tak! : )

Powodzenia! : )

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Junior Admin [SKY19]

Wiek jest okej, należy do administracji--> czyli jest odpowiedzialny.
Jest miły, ogarnięty i dogaduje się z wszystkimi. Na ts często jest, mikrofon ma sprawny, więc nic, tylko przyjmować. Na tak ?

• 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.