Jump to content

[ODRZUCONE] [Podanie] na [H] MajciaGames

Ziazia29
 Share

Recommended Posts

Mój nick to MajciaGames

Mam na imię Maja.

Mam 13 lat.

Na crafted.pl gram od 1 roku.

Nie mam mikrofonu i TS3.

Pełniłam podobną funkcję na serwerze mojego kolegi.

Na pełnienie funkcji [H] poświęciłabym dziennie od 3 h do 8h.

Nigdy nie byłam karana na serwerze Crafted.pl .

Znam bardzo wiele komend na pamięć i wiem co one znaczą. Bardzo szybko i sprawnie posługuje się klawiaturą. Mam bardzo dobre oceny z informatyki i ortografii. Bardzo lubię pomagać innym. Już kiedyś pełniłam podobną funkcję. Zawsze kiedy ktoś się o coś pyta na serwerze odpowiadam mu.

Jestem Maja i mam 13 lat. Bardzo lubię budować w minecraft. Uprawiam różne sporty (np. tenis, pływanie, jeżdżenie na wrotkach, rolkach itd. ). Od kiedy zaczęłam grać na serwerze crafted.pl chciałam zostać [H] by pomagać innym graczom. W szkole mam bardzo dobre oceny. Bardzo lubię matematykę. w przyszłości chciałabym zostać architektem. 

/d zaufaj - /d zaufaj [nick] gracz ten może budować na twojej działce zawsze 

/d dodaj - /d dodaj [nick] gracz ten może budować tylko wtedy kiedy jesteś online na serwerze

/d polacz - komenda dla graczy, którzy mają więcej niż jedną działkę, możesz połączyć swoje działki w jedną, ale tylko wtedy kiedy są one obok siebie 

/d ban - /d ban [nick] gracz nie ma wstępu na twoją działkę 

/d chat -  rozmowa na chacie z osobami znajdującymi się na tej samej działce co ty 

/sur - teleportujesz się w losowe miejsce na mapie surowcowej ( survivalowej )

/d info - pokazuje informacje o działce, na której stoisz ( właściciel, dodani, zaufani, numer działki, zbanowani gracze itp. )

/d obok - pokazuje graczy stojących na działce, na której się znajdujesz

/d biom - wybierasz biom na swojej działce

/d muzyka - możesz wybrać minecraftową muzykę, która zawsze będzie leciała na twojej działce, chyba że ją zmienisz lub wyłączysz

/partner tp - teleportujesz się do swojego partnera