Jump to content
Livermor_

Ludzie uli... Znaczy Crafteda.

Recommended Posts

                  ~Człeki z Crafteda~

 

Piszę ten poemat z nudów,

Więc nie oczekujcie cudów.??
Ciut o graczach wam opowiem,
O opiniach też się dowiem.

 

Teraz proszę o owację;?
Wymienię administrację.
Bez zbędnego już gadania,
Przejdę więc do oceniania.

 

Niczka to doniczka znana,
Swego kwiatka ma - Compana. ?
Kiki mężów ma bez granic,
Swych łachmanów nie da za nic.?

 

Pjo hajs zbiera na kebaba, ?
Z rachunkiem leci do Maga.

Rudy serwem się zajmuje, 

Nie ukrywam - czasem truje KappaHD


Sytryś z Xerem coś tam kręci, ?
A Mu nie brakuje chęci.

A ta nasza Paciusiq, 

Zawsze z Chekmatem grać musi ?

 

Forestera wam przedstawiam,
Do oklasków nie namawiam. ?
Maka Paka aka Kuba
nigdy nam tu nie przynudza,

 

MajRog stale mężów szuka, 
A i tak woli Kubucha (XDD) ?
Raz dorwała BNSiego,
Oj współczuję Ci kolego...?

 

Quithen przeniósł się ze Skaja,
Na FB, tam gdzie ta zgraja.
Lubi Misiek tulić ludzi, 
Powiem szczerze - się nie nudzi.

 

Adik się ciągle udziela,
Ma na koncie same zera.
Hero hoduje melony, ?
No i zawsze jest strapiony.

 

Turbi wprost wielbi wiatraki,
Z matmy ma ogromne braki.
Wecia to spk mordka,
Pakuje dzieci do worka.  Kappa

 

Inflame po cichutku żyje, 

I codziennie nam tu wyje. 

O kebabach Triju mówi, ?

Choć i parówki bardzo lubi. 

 

Cukiś jest dobrym KidModem, 

To ogóras z piekła rodem Kappa?

"Olivia szuka żony"? 

Ten temat jest spalony. ❤️

 

Dabbe gruby melanż czuje,?

coś pod nosem sobie żuje. 

Ja coś wspomnę też o fruzi, 

Co każdemu daje buzi. ?

 

A123CB to emota wściekła, ?

Posada mu już uciekła. 

Elkam na Skaju koczuje, 

Czas na spanie wciąż marnuje. 

 

Kubuś nam tresuje bobry, 

Nie ukrywam: jest w tym dobry. ?

York wprost typa nie znosi, 

Na TSie się tarmosi. 

 

Z Madzią genialnie się gra, 

W wszystkim znaną "prawda - ban", 

Katia zna dobrze Pottera, 

No i zagrywa milionera. ?

 

Eurion - to ten dobry Mod, 

Z czoła wciąż ociera pot. ?

Xapera tutaj znają wszyscy, 

I ci duzi i ci niscy. 

 

Olcie teraz też wymienię, 

Miejscem się z Nią nie zamienię. 

Inez - papieżyca nasza, 

Dzisiaj zjadła ananasa. ?

 

Mamy także tu Amiqę, 

Co ugotowała grykę (xD). 

Dervi robi sztos grafiki, 

Niech postawią Mu pomniki. ?

 

Kira kocha Jego mama, 

Która również jest kochana. ?

Cedish ma niebieski nick, 

Podskakujesz? Z mostu kick. ?

 

Rycaty jest dość kumaty, 

Rozkłada za jodze maty Kappa

Piziek ma psa na działce, 

W meczach stoi na bramce. ⚽

 

Na scenę wjeżdża Kosmita, 

Co zaraz nam się posika. ?

Wspomnę też o Mreckelu, 

Tym naszym przyjacielu. 

 

PaQusa tutaj oznaczę, 

Jak się nie da!? Przecież da się. ?

Hokuś tutaj wciska się, 

Jak zagadać dobrze wie. 

 

Yakiro lubi pomarańcze, 

I przyznaje: "Ja nie tańczę". ?

Vastera też pozachwalam, 

Ehh... Za dużo sobie pozwalam. ?

 

Przyszła stresująca chwila, ?

Ancia w końcu będzie miła, 

Teraz wszyscy mi przytakną, 

Wiersz ten pracą nie był łatwą. ?

 

No to już końcowym słowem, 

Coś szczerego Wam tu powiem :

Chociaż każdy czasem męczy 

Crafted i tak jest najlepszy. ❤️❤️❤️

 

 

           ~Wiersz ten nie ma na celu

    Nikogo urazić, powstał on w celach                         humorystycznych~

 

Autor: AnkaPatanka

Inspiracja: 

            (srr Fejmy za oznaczenia ?

 

@NiczQva @Compan_ @KiKi_89 @SytryCartwright @Xerceus_ @Paciusiq @Chekmat @Forester @xMajRog@_ILOVEMAKAPAKA_ @xKuba @BNsiii

@quithen @Misiek @AdikGaming @iHeroPL @Turbina @Wettetka @Triju @Inflamee @cukinia @Olivia_Appleday

@Dabbe_01 @fruzia @A123BC @Elkam11 @York2468 @Madzi30 @Katia05 @Eurion Xaper [*] @~Olciaak~ @Inezolka @Amiqa gruba szynka @Dervi @kirodawidosxd11 @Cedish @piziek @Kosmiteg_ @PaQus @Mreckel

@Hokoko321 @Yakiro @Vaster❤️

 

 

 

 

 

 

 



 

Edited by AnkaPatanka
  • Lubię to! 19
  • Super 1
  • Haha 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak jeszcze nikogo tu nie ma, więc:

"Jak zwykle jestem inspiracją i gdyby nie ja ten wiersz by nie powstał. Znowu sobie przypisuje wszelkie nagrody z nim związane."

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, AnkaPatanka napisał:

Lubi Misiek tulić ludzi, 
Powiem szczerze - się nie nudzi.

 

Yyy.. No ok

Spoko wiersz xd

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Olivia_Appleday napisał:

No bard zo fajna, ale dlaczego ja jestem sama w liniz oznaczeniami? :< Smutno mi teraz :<

Tak mi jakoś poprawiło :,D ❤️

 

1 godzinę temu, Yakiro napisał:

Skąd wiedziałaś? ? piknie

Instynkt XDDD

7 godzin temu, SytryCartwright napisał:

Ty no fajne, kocham Cje Ancja ❤️ Aczkolwiek za użycie mojej osoby w tym arcydziele proszę o 20% udziałów. ?

❤️❤️❤️

  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Zraniłaś mnie.... ani słowa o mnie?! Wstyd.... wstyd i hańba. XD

Tak na serio spoko wierszyk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Inezolka napisał:

CO XDD

Właśnie ananasa jem XD

No popatrz ???

10 godzin temu, cukinia napisał:

Oguras na zawsze pozostanie ogurasem loffki?♥️

Wiadomoo ??

Edited by AnkaPatanka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you agree to our Terms of Use along with Guidelines and Privacy Policy