Skocz do zawartości
Madzi30

[Poradnik] Jak poprawnie napisać skargę TeamSpeak 3?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witajcie!

 

Zauważyłam, że bardzo wiele osób pisze skargi dot. serwera TeamSpeak 3 niepoprawnie. Pewnie nawet nie zdajecie sobie z tego sprawy, ale Administracja nie jest w stanie ukarać osoby jeśli nie podacie jej UUID. W tym poradniku postaram się wytłumaczyć: Czym jest UUID, jak je sprawdzić oraz jak napisać z nim skargę.

 

1. Czym tak właściwie jest UUID?

 

UUID (czyli Unikalne ID użytkownika) to ciąg liter, cyfr oraz znaków specjalnych przypisany to tożsamości. Do niego przypisują się: Nick, wszelkie rangi na serwerach, kary (tylko te nadane na Unikalne ID) itp. Dzięki niemu właśnie Administracja może ukarać daną osobę, gdy ta jest offline.

 

 

 

2. Jak sprawdzić swoje UUID oraz innego użytkownika?

 

Żeby sprawdzić swoje UUID wystarczy wcisnąć kombinację klawiszy Ctrl + I, a następnie zaawansowany. UUID znajduje się w polu nazwanym Unikalny ID (patrz obrazek poniżej).

 

image.png.b7f163bcbfdb150acbe85a269446e097.png

 

Aby sprawdzić UUID innego użytkownika potrzebne jest troszeczkę więcej pracy. Przed chęcią sprawdzenia Unikalnego ID wymagane jest pobranie stylu do TeamSpeak'a, który pokazuje dane tego typu (jak to zrobić doskonale wyjaśnił w swoim poradniku Aruno KLIK). Jednak znaleźć styl, w którym znajduje się UUID jest dość ciężko, więc:

 

a) (dla leniwych) Podsyłam gotowy styl (aby go zainstalować należy pobrany plik wrzucić do folderu styles w plikach TS3, rozpakować paczkę i wybrać styl w aplikacji). Link --> KLIK

 

b) (dla bardziej zaawansowanych) Należy wejść w pliki gotowego stylu, który nie zawiera UUID, odnaleźć plik clientinfo.tpl, a w nim linie:

 

<tr title="Created: %%CLIENT_CREATED%%, Connections: %%CLIENT_TOTALCONNECTIONS%%">
    <td class="label">Online since:</td>
    <td>%%CLIENT_CONNECTED_SINCE%%</td>
  </tr>
</table>

nad linią zawierającą

</table>

wklejamy następujący kod:

<hr/>
<tr><td class="label">Client Unique ID</td><td>%%CLIENT_UNIQUE_ID%%</td></tr>
<tr><td class="label">Client Database ID</td><td>%%CLIENT_DATABASE_ID%%</td></tr>
<tr><td class="label">Created</td><td>%%CLIENT_CREATED%%</td></tr>
<tr><td class="label">Connections</td><td>%%CLIENT_TOTALCONNECTIONS%%</td></tr>
<hr/>

i zapisujemy plik. Styl jest gotowy!

 

UUID użytkownika będzie się pokazywało po pojedynczym kliknięciu na niego (patrz obrazek poniżej)

 

image.png.fee404429cc046b71f032d08fe95a3de.png

 

 

 

3. Jak napisać skargę używając w niej UUID użytkownika?

 

Wystarczy dopisać je w nawiasie obok nicku oskarżonego (patrz obrazek poniżej)

 

image.png.c680a782c53732f9c05b5de693daad7c.png

 

 

 

Mam nadzieję, że dzięki temu poradnikowi każda skarga będzie napisana właściwie, aby nie utrudniać pracy Administracji.

 

UWAGA!!! Styl, który został podany jako ,,gotowiec" nie jest mojego autorstwa (oryginalny styl bez UUID - KLIK), został jedynie przeze mnie przerobiony, zgodnie z powyższym wszelkie prawa do owego stylu przysługują nie mi, a jego twórcom.

Edytowane przez Madzi30
  • Lubię to! 2
  • Super 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Przeglądając forum akceptujesz Warunki użytkowania wraz z Regulamin oraz Polityka prywatności