Jump to content

[ODRZUCONE] Podanie na Budowniczego [Oliwia813]

Oliwia81
 Share

Recommended Posts

1. Nick: Oliwia813

2. Imię: Aleksandra (Ola)

3. Wiek: 13lat

4. Od kiedy grasz na Crafted.pl? Gram od 2 lat, jednak nie jestem pewna czy więcej czy mniej.

5. Masz mikrofon i TS3? Tak

6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję? Tak, pełniłem/am funkcję budowniczego na 2 serwerach minecraft.

7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na budowanie (jeśli będzie potrzeba wybudowania czegoś)? Budowanie budowli zajmie mi około 1 dzień a takiej już profesjonalnej to około 3/2dni.

8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)? Nie, nigdy nie byłam karana na TS3, Discord czy na serwerze.

9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)? Uważam że ładnie buduje gdy się staram lub gdy się trochę staram to myślę że też mi wychodzi ładnie. Ogólnie to już nie raz wyszły mi budowle nie takie jak chciałam (Ponieważ nie miałam czasu i budowałam około godziny) jednak gdy włożę w prace serce, to myślę że mi wyjdzie.

10. Coś o sobie (min. 5 rozbudowanych zdań): Jestem Ola, mam 13lat i uwielbiam grać w minecraft, w sumie to zawsze uwielbiałam od roku 2014. Moja pasja to taniec i śpiew, mama zawsze mi powtarza że mam do tego talent gdy się przyłożę. Mam siostrę Hanie, jest strasznie wredna, jednak się nie dziwie ponieważ prawie każdy przechodzi przez ten etap życia. Zwykle mam dobre oceny, jestem bardzo dobra z matematyki, i chodzę już do 8 klasy. Podobnie nie mam problemów z przyjaciółmi lub kolegami, zawsze się w spieramy i doceniamy każdego.

11. Przeczytałeś/aś regulaminy? Tak, przeczytałam wszystkie regulaminy.

12. Screeny/film swojej działki/wyspy z Crafted.pl (którą ty budowałeś/aś):https://imgur.com/a/nXnsGN9