Jump to content

[ODRZUCONE] [Podanie] MrsPjona

MrsPjona
 Share

Recommended Posts

1. Nick: MrsPjona

2. Imię: Piotr
3. Wiek: 13
4. Od kiedy grasz na Crafted.pl? 5 luty 2017 eoku
5. Masz mikrofon i TS3? Mam.
6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję? Na innych serwerach tak!
7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Helpera? w tygodniu 4-7h a w weekendy 3-7h
8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)? Nie,nie byłem karany
9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)? Jestem doświadczonym helperem,znam dużo komend, umiem i chcę pomagać innym.Na mojej służbie nie byłoby żadnego spamu i  tego podobnego syfu! Jestem sprawiedliwy,jeśli by administrator złamał regulamin nadał bym mu odpowiednią karę. Jestem kulturalny i miły,nie lubię ludzi Toxic. W minecrafta gram od końca 2014 roku i znam wiele mechanizmów tej gry! W 2018 roku zrobiłem modyfikację, lecz ją po czasie usunełem, ponieważ nie była dokończona i czepiali się o to.
10. Coś o sobie (min. 5 rozbudowanych zdań): Dzień dobry nazywam się Piotrek i mam 13 lat. Mieszkam w mieście,uczęszczam do pobliskiego klubu sportowego. Mam duże rodzeństwo,ale większość z nich jest już dorosła. Jestem ogarniętym, miłym i kulturalnym człowiekiem. Nie lubię się kłócić,wolę wszystko dogadać "Dyplomatycznie". Tak jak pisałem prędzej gram minecrafta od bardzo dawana. Jestem też dobrym budowniczym i czasami pokazuje swoje mapki na różnych tego typu portalach :D
11. Przeczytałeś/aś regulaminy? Od dechy do dechy
12. Opisz komendy swoimi słowami (można opisać wszystkie komendy serwera SkyBlock, ale te poniżej są wymagane): 
- /w usun: Ta komenda na serwerze nie istnieje,lecz jest podobna: /w reset , która czyści wszystkie statystyki i wytwarza dla nas nową wyspę
- /w zapros nick: Tą komendą zapraszamy znajomych do naszej wyspy
- /w coop nickTą komendą nadajemy "Operatora" wyspy do póki właściciel wyspy jest online.