Jump to content

[ODRZUCONE] Podanie [aseczeQ]

Guest
 Share

Recommended Posts

1. Nick: aseczeQ

2. Imię: Jacek

3. Wiek: 15 lat

4. Od kiedy grasz na Crafted.pl? Gram od dwóch lat z małymi przerwami.

5. Masz mikrofon i TS3? Tak

6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję? Tak, na mniejszym serwerze byłem budowniczym.

7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na budowanie (jeśli będzie potrzeba wybudowania czegoś)? W tygodniu mógłbym poświęcić od 2 do 4 Godzin,  a w weekend od 2 do 6 Godzin.

8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)? Nie, przypominam sobie.

9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)? Ponieważ lubię pomagać innym graczom w problemach. Jestem lubianą osobą wśród graczy. Myślę że jestem osobą ,której można zaufać oraz osobą ,która dotrzymuje słowa. Jestem aktywną osobą na serwerze. Właściwie to pełnienie takiego obowiązku to dla mnie wielka przyjemność.   

10. Coś o sobie (min. 5 rozbudowanych zdań): Mam na imię Jacek, mam 15 lat. Interesuję się informatykom i nowinkami technologicznymi. Zajmuje się równierz pisaniem programówn na telefony i komputery, w ramach moich hobby również nagrywam na YouTube. Często wchodzę na serwer crafted nie po to by pobudować przeróżne budowle dla innych graczy czy dla mnie.

11. Przeczytałeś/aś regulaminy? Tak, nawet kilka razy. 

12. Screeny/film swojej działki/wyspy z Crafted.pl (którą ty budowałeś/aś): (W załączniku)

13. Screeny budowli, które wybudowałeś/aś (pochwal się jak budujesz): (W załączniku)

14. W jakim stylu najczęściej budujesz? Buduję w różnych stylach bardzo często w średniowiecznym albo nowoczesnym. Wszystkie swoje budowle robie z głowy i bardzo rzadko sugeruję się internetem.

serwer 4blok.png

no ok.png

• 8 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information