Jump to content

[ODRZUCONE] [Podanie] Xapi


Guest
 Share

Recommended Posts

1. Nick: Xapi

2. Imię: Piotr

3. Wiek: 13

4. Coś o sobie (maksymalnie 5 zdań):Dzień dobry, jestem Piotr i mam 13 lat. Po zakończeniu wakacji będę kontynuował naukę w 7 klasie S.P., integracyjnej. Interesuję się sportami, głównie Piłką Nożną, Koszykówką, i częściowo Siatkówką. Po za sportami chętnie jeżdżę na rowerze, oraz robię prace w programie Photoshop. W przyszłości chciałbym zostać profesjonalnym grafikiem komputerowym. 

5. Jak długo zajmujesz się grafiką: Z 3/4 miesiące licząc wszystkie moje momenty związane z twórczością w grafice komputerowej.

6. Obowiązkowe prace: -> Wymagane <-

7. Inne prace: -> Dodatkowe <-

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Twoje grafiki wyglądają okej, lecz nie jest to jeszcze poziom grafika. Użyj GFX packów, innych fontów oraz nie korzystaj ciągle z tych samych efektów.

Pomijając twoją reputacje (kary itp.) jestem na nie.

Edited by Voxuu
  • Lubię to! 1
Link to comment
Share on other sites

47 minut temu, Voxuu napisał:

Twoje grafiki wyglądają okej, lecz nie jest to jeszcze poziom grafika. Użyj GFX packów, innych fontów oraz nie korzystaj ciągle z tych samych efektów.

Pomijając twoją reputacje (kary itp.) jestem na nie.

Sorry wielkie, ale co reputacja i kary mają do podania na grafika?XD

  • Lubię to! 1
Link to comment
Share on other sites

Teraz, Voxuu napisał:

Powiem Ci, że dużo.

Ale po co wspominać rzeczy które się zdarzyły ponad pół roku temu? Tylko drążenie tematu - _-

Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem te grafiki nie są złe, ale to za mało jak dla mnie. W poprzednim podaniu pisałem, za mało efektów - tak i tu jest podobnie. Również poprawiłbym schemat (np. w plakacie reklamującym) i zastosował jakieś GFX packi.  Jak na razie jestem nie. Powodzenia.

  • Super 1
Link to comment
Share on other sites

Imo twoje prace wyglądają identycznie jak te z poradników na yt jak zrobić miniaturkę do filmu,banner etc.Nie podoba mi się to bo nie zawierają niczego ciekawego czy unikalnego.

Jestem na nie,pozdro.

  • Lubię to! 1
Link to comment
Share on other sites

14 godzin temu, mgz napisał:

Imo twoje prace wyglądają identycznie jak te z poradników na yt jak zrobić miniaturkę do filmu,banner etc.Nie podoba mi się to bo nie zawierają niczego ciekawego czy unikalnego.

Jestem na nie,pozdro.

Jedną miniaturką się tylko wzorowałem -_-

Ale dzięki za opinię.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Więc tak..

Napis bez tła niczego specjalnego nie ma, mogłeś jakoś inaczej to zrobić
Ten z z tłem jest taki sobie
Reklama też taka sobie
Grafika z Postacią z mc nawet spoko
Inne grafiki są w miarę ok, jedynie przeszkadza mi to, że efekty są takie same, chodzi mi o te paski wokół 
Jak na 3/4 Miesiące wszystko razem prezentuje się w miarę dobrze


Ale ja sam lepszych nie potrafię zrobić więc jestem na Neutral, z bardzo dużym pochyleniem na TAK

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, xPatryk3 napisał:

Więc tak..

Napis bez tła niczego specjalnego nie ma, mogłeś jakoś inaczej to zrobić
Ten z z tłem jest taki sobie
Reklama też taka sobie
Grafika z Postacią z mc nawet spoko
Inne grafiki są w miarę ok, jedynie przeszkadza mi to, że efekty są takie same, chodzi mi o te paski wokół 
Jak na 3/4 Miesiące wszystko razem prezentuje się w miarę dobrze


Ale ja sam lepszych nie potrafię zrobić więc jestem na Neutral, z bardzo dużym pochyleniem na TAK

Dzięki, i tak tylko odpowiem że pracuję nad minimalistyką w pracach :') 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you agree to our Terms of Use along with Guidelines and Privacy Policy