Jump to content

[ODRZUCONE] [Podanie] Koza_xD

Koza_xD
 Share

Recommended Posts

1. Nick: Koza_xD

2. Imię: Szymon

3. Wiek: Mam 13 lat.

4. Od kiedy grasz na Crafted.pl? Gram od lata 2018 roku.

5. Masz mikrofon i TS3? Tak mam obie te rzeczy i dodatkowo discorda.

6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję? Nie ale chce spróbować.

7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Helpera? W tygodniu po 1,5h dziennie, a w weekendy po 5h.

8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)? Nie, nigdy nie byłem karany.(Chyba, że o czymś zapomniałem)

9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)? Bardzo bym pomógł w rozwijaniu serwera. Dosyć szybko piszę. Nie mam problemów z ortografią. Umiem rozwiązywać spory. Siedzę badzo często na ts'ie.

10. Coś o sobie (min. 5 rozbudowanych zdań): Nazywam się Szymon i mam 13 lat. Będę chodzić do 7 klasy szkoły podstawowej. Lubię oglądać piłkę nożną i bardzo często gram w minecraft'a. Nie lubię  jeśli ktoś spami mi na /msg. Moim zdaniem crafted.pl to najfajnieszy serwer w polsce.

11. Przeczytałeś/aś regulaminy? Tak, oczywiście.

12. Opisz komendy swoimi słowami (można opisać wszystkie komendy serwera SkyBlock, ale te poniżej są wymagane):

- /w usun: Nie ma takiej komendy jest tylko /w reset.

- /w zapros nick: Zapraszamy kogoś do drużyny.

- /w coop nick: To to samo co /w zaproś nick tylko, że po wylogowaniu gracza zostaje automatycznie usunięty z wyspy.

- /report: Zgłaszamy kogoś za np:  wulgaryzmy. Tą wiadomość  widzi tylko administracja.

- /w wykop nick: Wykopujemy gracza z naszej wyspy.

- /skup (dokładna informacja): Na skupie możemy sprzedawać dane rzeczy i dostajemy w zamian za to pieniądze.

- /w: Teleportujemy się na swoją wyspe.

-/tpa nick: Prosimy innego gracza o przeteleportowanie się do niego.

-/msg nick: Wysyłamy graczu prywatną wiadomość.

-/w poziom: Pokazuje nam aktualny poziom wyspy.