Jump to content
Domino9864

[ODRZUCONE] [Podanie] Domino9864

Recommended Posts

1.Nick: Domino9864
2. Imię: Dawid
3. Wiek: 13
4. Od kiedy grasz na Crafted.pl? Gram od około 3-4 miesięcy.
5. Masz mikrofon i TS3? Tak i nawet posiadam discorda.
6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję? Tak lecz niestety nie podam ani nie pamiętam ip serwera.
7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Helpera? Na serwerze spędzałbym około 2-3  ,  3-4h (zależy w jaki dzień).
8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)? Tak za flood (czasami się zdarzyło)
9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)? Mielibyście mnie przyjąć ponieważ lubię pomagać innym. Jestem miły i komunikatywny (lubię rozmawiać z ludźmi). Będę w każdej chwili zwracał uwagę na spam pomagał w komendach i wszystko tego typu. Ostatnio widać mnie coraz częściej tym właśnie serwerze, znam sporą ilość komend serwera. Oraz dobrze mam opanowaną ortografię.
10. Coś o sobie (min. 5 rozbudowanych zdań): Nazywam się Dawid mam 13 lat moim zainteresowaniem jest elektronika i podróże. Lubię grać w różne gry komputerowe. Chodzę do 8 klasy podstawówki i gram w minecrafta dobre 6 lat. Bardzo lubię ten serwer, dużo pomagałem innym i mam dobre kontakty z ludzmi. Bardzo byłoby mi miło jak byście mnie przyjęli. :D
11. Przeczytałeś/aś regulaminy?
12. Opisz komendy swoimi słowami (można opisać wszystkie komendy serwera FreeBuild, ale te poniżej są wymagane):

Komendy obowiązkowe
- /d zaufaj: Gracz może zawsze nawet podczas nieobecności właściciela budować itp. (otwierać skrzynie itd.) na działce.
- /d dodaj: Gracz może budować tylko wtedy gdy właściciel jest online.
-/d połącz - Łączy graczowi w jedną dużą działki ( Komenda tylko dla Svip'ów- /d polacz: Gracz łączy działki ze sobą jeżeli ma 2, 3 lub 4 obok siebie. (komenda tylko dla Vip i Svip).

- /d ban: Komenda dla właścicieli działek do banowania na nich graczy.