Jump to content

[PRZYJĘTE] [Podanie] Szymeq69

Szymeq69
 Share

Recommended Posts

1. Nick:Szymeq69

2. Imię:Szymon

3. Wiek:14 lat 

4. Od kiedy grasz na Crafted.pl? Na crafted.pl gram już od 2 miesięcy,  poświęcam cały wolny czas na grę.

5. Masz mikrofon i TS3? Tak mam. 

6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję? Aktualnie pełnię funkcję Kodmoda na innym serwerze.

7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Helpera? Wszystko by zależało od tego ile mam nauki w szkole. Ale myślę że od 3 do 5 godzin.

8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)? Tak byłem karany na crafted.pl 2 razy za wulgaryzmy i flood.

9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)? Chciałbym zostać helperem ponieważ gram już na nim wystarczająco długo,według mnie  wiele rzeczy już wiem  a także znam wiele komend. Również dlatego że zna mnie wiele graczy i poświęcam dużo czasu na gre na nim.

10. Coś o sobie (min. 5 rozbudowanych zdań):

Jestem Szymon mam 14 lat , aktualnie chodzę do 1 technikum i mam dużo nauki ale to nie znaczy że nie mam czasu na grę w minecrafta. W minecraft gram już długo zaczęło się od gry na telefonie,potem na komputerze w multipleyer , w zasadzie na gra z innymi osobami zaczeła się, od gry z kolegami a później gry na większych serwerach. I tak trafilem na Crafted.pl .

11. Przeczytałeś/aś regulaminy? Przeczytałem regulamin kilka razy.

12. Opisz komendy swoimi słowami (można opisać wszystkie komendy serwera SkyBlock, ale te poniżej są wymagane):
- /w usun: Jest to komenda dzięki której możemy zresetować wyspę i zacząć od nowa 
- /w zapros nick: Ta komenda służy do dodawania innych graczy na swoją wyspe.
- /w coop nick: Tą komenda nadajemy pełne uprawnienia na naszej wyspie innemu graczowi do czasu naszego wyjścia z serwera bądź odebrania uprawnień.
- /report: ta komenda służy do składania złych zachowań na serwerze np: przekleństwa.