Jump to content

[PRZYJĘTE] [Podanie] bazyltoja

bazyltoja
 Share

Recommended Posts

1. Nick: bazyltoja

2. Imię: Błażej
3. Wiek: 14
4. Od kiedy grasz na Crafted.pl? Około 3-4 lata.
5. Masz mikrofon i TS3? Posiadam i mikrofon i TS3.
6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję? Funkcje helpera to nie, ale od około tygodnia jestem Technikiem na pewnym serwerze.
7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Helpera? Zależy od dni, ale raczej tak z 3-4 godziny dziennie, w weekendy nawet do 6-7 godzin.
8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)? Nie, nie byłem (w ostatnim podaniu napisałem że nie pamiętam, ale nie)
9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)? Jak już wcześniej pisałem w podaniu od pewnego czasu gram bardzo dużo na serwerze. Znam bardzo dużo komend po przez pisanie/przerabianie pluginów na inny serwer, oraz przez długoletni staż. Przy każdej możliwej okazji staram się pomóc graczowi. Mam dobry kontakt z innymi graczami (tak mi się wydaję). W skrócie jestem miłym, pomocnym graczem, który dobrze zna ortografię.
10. Coś o sobie (min. 5 rozbudowanych zdań):