Jump to content

[ODRZUCONE] [Propozycja] Lekkie wyrównanie szans w walce ;)


Avras
 Share

Recommended Posts

1. Twój nick: Avras
2. Nazwa propozycji: "Porąbana propozycja Avrasa nt. wielostopniowej strefy PvP"
3. Opis: W rosnących odległościach od spawnu, zwiększałaby się możliwa różnica w uzbrojeniu walczących

 

Łatwiej to wytłumaczyć na przykładzie:

(0, 10] kroków za czerwoną linią (liczymy pozycję atakowanego),  jeśli atakujący posiada inny niż skórzany (żelazny, kolczy, złoty) element zbroi, atakowany nie doznaje obrażeń

(0, 50] kroków za czerwoną linią, jeśli atakujący posiada diamentowy element zbroi, atakowany nie doznaje obrażeń


4. Dlaczego akurat to:

W wielu grach MMORPG po osiągnięciu pewnego progu popularności wprowadzano podobne ograniczenia – w Runescape było to na przykład różnica "combat level" (wynikowej różnych poziomów związanych z walką), która w Wilderness/Dziczy nie dawała atakować osób o levelu mniejszym o mniej więcej połowę liczby kroków od granicy dziczy.

Dlaczego? Nudzi mnie trochę grupa S/VIPów, co czają się na nowo zrespione noobki tuż za murkiem xD


Edit: Zapomniałem dodać, że te liczby kroków dotyczą tylko nieuzbrojonych atakowanych :)

Edited by Avras
typos, append
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you agree to our Terms of Use along with Guidelines and Privacy Policy