Jump to content

[ODRZUCONE] [Podanie] _PixeleQ

mavku_89
 Share

Recommended Posts

1. Nick: _PixeleQ

2. Imię: Maciej

3. Wiek: 14 lat 

4. Od kiedy grasz na Crafted.pl? Na serwerze gram od 4 miesięcy.

5. Masz mikrofon i TS3? Posiadam mikrofon, TS3 i discorda.

6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję? Niestety nie.

7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Helpera? W tygodniu pełnił bym ok. 4 godzin, a w weekendy nawet 6 godzin.

8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)?

Na serwerze:

- Dostałem mute za wulgaryzm i flood.

- Zostałem wyrzucony za przeszkadzanie w kopalni.

- Zostałem wyrzucony za afk nie mając vipa.

Na forum:

Otrzymanie punktów ostrzeżenia za offtopic/spam (pisanie tych samych odpowiedzi pod podaniami graczy).

Otrzymanie punktów ostrzeżenia za napisanie podania przed upłynięciem 2 tygodni.

Na TS3 i na discordzie nie byłem karany. Innych kar sobie nie przypominam.

9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)? A więc tak, gram już od dłuższego czasu i nadal sądzę, że to najlepszy polski serwer. Jestem osobą spokojną, nieśmiałą i szczerą. Moja aktywność na serwerze moim zdaniem jest całkiem dobra, a nawet świetna. Potrafię grać nawet 6 godzin dziennie i w tym czasie odpowiadać graczom na ich pytania, a także dawać odpowiednie kary za łamanie regulaminu serwera. Uwielbiam pomagać graczom, ponieważ sprawia mi to przyjemność. Mam dobre opinie wśród graczy i administracji, często pisze z graczami na /msg na różne tematy i dobrze się z nimi dogaduje. Znam wszystkie komendy dotyczące całego serwera, a także dużo skrótów. Potrafię szybko pisać na klawiaturze, co za tym idzie, że szybko odpowiadam graczom na pytania. Dobrze znam ortografię i interpunkcje.