Jump to content

[ODRZUCONE] [Podanie] Veskat

VeesK_
 Share

Recommended Posts

1. Nick: Veskat

2. Imię: Oskar

3. Wiek: 14

4. Od kiedy grasz na Crafted.pl?: Na serwerze gram od 2 lat z przerwami.

5. Masz mikrofon i TS3?: Tak, mam mikrofon oraz Ts3.

6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję na obecnym silniku forum?: Pełniłem podobną funkcje, ale nie na tym silniku.

7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Moderatora Forum?: Około 2-4h, w zależności od nauki.

8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)?: Tak, miałem ostrzeżenie na forum.

9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)?: Ponieważ mam bardzo duże doświadczenie na serwerze. Mam bardzo dobre relacje z graczami jak i administracją. Dobrze współpracuję z osobami w grupach. Mniej więcej znam zasady funkcjonowania forum. Mam małe doświadczenie w byciu Moderatorem Forum. Jestem osobą pomocną oraz nawiązującą dobre kontakty z innymi graczami. 

10. Coś o sobie (min. 5 rozbudowanych zdań): Nazywam się Oskar, uczęszczam do siódmej klasy Szkoły Podstawowej. Mieszkam w województwie Łódzkim, a konkretnie w Piotrkowie Trybunalskim. Swoją przygodę z grą jaką jest Minecraft rozpocząłem 5 lat temu. Przez ten czas sporo się dowiedziałem o jej mechanice. Pasjonuje mnie architektura oraz grafika komputerowa. Mam w planach zostać architektem. Interesuje się też wieloma innymi ciekawymi pasjami. Dążę zawzięcie do celu oraz się nie poddaję. Jestem wymagający oraz potrafię być konsekwentny. Jeśli chodzi o naukę to mam dobre oceny. 

11. Przeczytałeś/aś regulaminy?: Tak, przeczytałem.

Edited by Veskat

• 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information