Jump to content
xOliChan

[ODRZUCONE] [Podanie] xOliChan

Recommended Posts

1. Nick: xOliChan

2. Imię: Oliwier

3. Wiek: 13 lat

4. Od kiedy grasz na Crafted.pl?: Na Crafted gram od 2017 roku.

5. Masz mikrofon i TS3?: Mam wymienione rzeczy, oraz mam jeszcze Discord.

6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję?: Tak, pełniłem. 

7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Helpera?: W tygodniu 2-4 godziny, w weekend 2-6 godzin.

8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)?: Dostałem trzy ostrzeżenia na forum.

9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)?: Moglibyście przyjąć mnie, ponieważ mam bardzo dużo czasu na pełnienie obowiązków Helpera. Kiedyś bardzo lubiłem ten tryb, ale nie był to jakiś długi okres czasu. Potem mi się znudził i zacząłem regularnie grać na Freebuildzie. Znam praktycznie wszystkie komendy na tym trybie. Również w tym czasie na Toxic Ocean nie ma Helperów. Co prawda wyższa administracja czasami wejdzie, ale to i tak nie wystarcza. Myślę, że nie mam problemów z interpunkcją i ortografią. Myślę, że poradziłbym sobie z tą rolą. Gdybyście mnie przyjęli to na pewno bym się bardzo starał pomóc graczom oraz sprawić, aby ich rozgrywka była przyjemna. Kiedyś na koncie kuzyna bardzo dużo grałem, ale kuzyn nie gra już tutaj, a ja wtedy po prostu u niego byłem. Wiem, że administracja myśli o mnie to i owo, ale proszę o szansę. W końcu każdy na nią zasługuje, prawda?