Jump to content
Sign in to follow this  
Piotrixdd1

[ODRZUCONE] [Podanie] Stuuardek101

Recommended Posts

[nick] Stuuardek101

[imię] Piotrek

[wiek] 14 lat

[od kiedy gram na Crafted.pl] Gram od 2 lat licząc stare konta.

[mikrofon i ts3] mam.

[czy pełniłem podobną funkcje] nie.

[ile poświęcił bym czasu na serwerze jako [H] ] Max. 4 ale tak normalnie to 3 godz.

[czy byłem karany na Ts3 Discord lub Crafted.pl] tak byłem na Crafted.pl 2 razy 1 za MultiKonto , ale wtedy pierwszy raz grałem i zrobiłem nowe konto powiedziałem o nowym koncie (Był Compan_) i mnie się pytał czy zgłaszałem się na forum i napisałem , że nie i dał mi bana , 2 raz ban za Reklama już wiedziałem o co chodzi , ale zapomniałem , że są bany a jak zobaczyłem , że mam bana to uświadomiłem sobie , że są bany za Reklamę i musiałem czekać 4 tygodnie na UnBana.

[Czemu możecie mnie przyjąć] 1.Jestem sprawiedliwy,pogodny,miły,pomagający nowym. 2.Jestem bardzo aktywny na Crafted.pl . 3.Myślę , że będę dobrym [H] i , dlatego pisze to podanie. 4.Bardzo , ale tak bardzo lubię się dzielić z innymi. 5.Bardzo lubię miło spędzać czas na Crafted.pl bo to był mój pierwszy serwer SkyBlock i minecraft.

[coś o mnie] 1.Bardzo jestem zainteresowany mechaniką komputera bo od 6 lat zajmuje się komputerami. 2.Mam 14 lat i jestem dobry w matematyce i niemieckim. 3.Lubię też W-F w szkole jak gramy w siatkówke bo to jest zabawa. 4.W przyszłości chce zostać mechanikiem kumputerów. 5.Choć mam 14 lat lubię małe dzieci bawić się z nimi np. mam koleżankę Oliwke i ma 7 lat bawimy się w chowanego bo bardzo to lubi ja lubię ją a ona mnie.

[przeczytałem regulaminy] tak

[opis komend poniżej]

/w usun : Została usunięta .

/w zapros nick : Wysyła zaproszenie do swojej drużyny .

/w coop nick : Dodaje gracza do wyspy tymczasowo do wyjścia właściciela lub wpisania komendy wyrzucania coopa (Komenda dla Vip i Svip)

/report : Reportuje gracz przykład : /report Stuuardek101 kradzież w kopalni.