Jump to content

[ODRZUCONE] [PODANIE] IvGHuczek1

IvGHuczek1

Recommended Posts

1. Nick: IvGHuczek1

2. Imię: Ksawier
3. Wiek: 13
4. Od kiedy grasz na Crafted.pl? Na Crafted.pl gram od około roku.
5. Masz mikrofon i TS3? Tak, mam mikrofon i TS3, lecz nie za bardzo z niego korzystam.
6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję? Nie
7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Helpera? Około 2-4 godziny
8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)? Tak, dostałem 10 punktów za kopiowanie grafik administracji w swoim klubie
9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)? Jestem bardzo pomocny, ciągle patrze na czat żeby czasami pomagać graczom. Dużo razy pomogłem już graczom na SkyBlock'u i innych trybach. Jak ktoś będzie w potrzebie to postaram się mu pomóc.
10. Coś o sobie (min. 5 rozbudowanych zdań): Cześć! Jestem Ksawier, chodzę do 7 klasy podstawówki i lubię informatykę oraz bardzo lubię pieski. Mam nawet jednego, który jest Yorkiem. Gram na Crafted.pl od roku. Zacząłem grę z kuzynem, ponieważ on mi pokazał ten serwer. Bardzo mi się spodobał ten serwer i postanowiłem, że czemu by nie, zostać Helperem jakiegoś trybu.
11. Przeczytałeś/aś regulaminy? Tak, nawet kilka razy, żeby się bardziej zapoznać.
12. Opisz komendy swoimi słowami (można opisać wszystkie komendy serwera SkyBlock, ale te poniżej są wymagane):
- /w usun: Usuwa gracza ze swojej wyspy i odbiera uprawnienia
- /w zapros nick: Zaprasza gracza do swojej wyspy i może robić co chce (oprócz PVP)
- /w coop nick: Możesz współpracować z VIP'em lub SVIP'em bez zapraszania go na wyspę.
- /report: Zgłasza gracza
- /w wykop nick: Wyrzuca kogoś ze swojej wyspy
- /skup (dokładna informacja) Sprzedaje się, np. Bruk lub drewno, za które dostajesz, np. Bruk - 40$

Edited by IvGHuczek1

Cytat