Jump to content

[ODRZUCONE] [Podanie] Heronek

Heronek
 Share

Recommended Posts

1.Heronek
2.Michał
3.14
4.Na Crafted.pl gram od 4 lat , miałem trochę przerwy lecz postanowiłem wrócić.
5.Posiadam mikrofon wraz z TS3 i Discordem.
6.Funkcję administratora pełniłem na paru większych grupach Facebook-owych o tematyce Pokemon Go oraz na trybie SkyBlock
7.Na pełnienie obowiązków Helpera poświęcił bym +/- 5 godzin dziennie.
8.Dostałem raz mute na 3 min za flood, poniosły mnie emocje.
9.Powinniście mnie przyjąć poniważ jestem osobą zrównoważoną psychicznie oraz mało konfliktową. Zwracam dużą uwagę na ortografię, lecz jestem wyrozumiały i nie mam zamiaru nikogo obrażać za jej nie przestrzeganie.
Jestem osobą tolerancyjną i nie przeszkadza mi to, że ktoś jest innej wiary lub orientacji seksualnej. Przestrzegam regulaminów oraz wiem na co mogę sobie pozwolić.
Jestem sprawiedliwy i zawszę staram się złoty środek w danym konflikcie. Posiadam dużą wiedzę apropo komend oraz mechanik gry. Łatwo uczę się nowych rzeczy. Jestem chętny do pomocy w różnych dziedzinach. Z cheatami jestem zaznajomiony od dziecka, szczerze mówiąc mój pierwszy raz z Minecraft to była gra na huzuni (brat mi zainstalował). Jestem byłem Cheaterem i wiem jak działa większość cheatów oraz potrafię je wykryć.
10.Jestem Michał, uczęszczam do 1 Technikum jako technik informatyk. Dobrze się ucze oraz mam dobry kontakt z ludźmi. W Minecrafta gram od 6 roku życia i zawsze fascynowała mnie ta gra.
Jestem zaradny oraz nie uważam się za lepszego od kogoś. Nick mam zamiar zmienić za 10 dni poniważ Mojang zablokował mi tą funkcję. Mam parę hobby: jednym z nich jest pisanie prostych programów na komputerze.
Mieszkam w małej wsi, więc nie zawszę mogę wejść na sever. Poza Minecraftem gram w Pokemon Go oraz różne single playery.
Jestem kreatywny i mam bardzo dużo zainteresowań. Angielski mam na średnim poziomie, ale poza nim uczę się Rosyjskiego.
11.Tak.

12.Tak jestem tego świadomy. 

Edited by Heronek
  • Super 1