Jump to content

[ODRZUCONE] podanie

pathe09
 Share

Recommended Posts

1. Nick:

2. Imię: pathe09
3. Wiek: 15lat
4. Od kiedy grasz na Crafted.pl? gram od 2018r czyli od 2 lat i 3 mięsiące
5. Masz mikrofon i TS3? mikrofon mam sprawny i tse też mam
6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję?nie ale pomagałęm adminowi
7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Helpera?dziennie 3h ale w weekendy nie wiem 
8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)
9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)?widzę siebie jako budowniczy i będe budował ładne żeczy i kiedyś w budowaniu pomogłem n ***
10. Coś o sobie (min. 5 rozbudowanych zdań):mam duzo hobbit lubie taniczyć i uczę się na błędach 
11. Przeczytałeś/aś regulaminy? tak przeczytałe był trudny do zapamiętania dla mnie
12. Opisz komendy swoimi słowami (można opisać wszystkie komendy serwera SkyBlock, ale te poniżej są wymagane):
- /w usun: nie ma takie komendy 
- /w zapros nick:dodajesz kogoś do wyspy
- /w coop nick:ip dodajesz kogoś na chwilę na wyspe ale musisz miec wtiedy swipa i byś liderem 

- /report:zgłaszam gracza do admina 
- /w wykop nick:usuwasz gracz ze swojej wyspy      tylko musisz mieć lidera wyspy 
- /skup (dokładna informacja):sprzedajesz prawie wszystkie rzeczy i materiały

Edited by shinigami
By Shinigami,

Usunąłem IP innego serwera.

• Super Moderator Forum

Jeśli chcesz zostać budowniczym, przy pisaniu kolejnego podania, musisz zastosować wzór działu "Budowniczy" i nadać wątkowi prawidłowy tytuł.

Zapoznaj się również z wymaganiami i regulaminem działu.

(Kliknij, aby przejść do wątku, gdzie znajduje się wzór oraz regulamin działu.)

Następne podanie możesz napisać za 2 tygodnie.

PQyW4z3.png

• 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information