Jump to content

[ODRZUCONE] [Podanie] Imftie

Imftie
 Share

Recommended Posts

1. Nick: Imftie
2. Imię:Bartek
3. Wiek:13 (wiem że za mały ale myślę że ujdzie)
4. Od kiedy grasz na Crafted.pl? Na crafted gram od 2 lat przechodziłem z różnych wersji od 1.14 do 1.16
5. Masz mikrofon i TS3? Tak posiadam mikrofon i TS3
6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję? Tak na paru serverach discord i Mc
7. Ile łącznie poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Helpera (czas na trzech serwerach)? Obecnie myślę że około 3-4 godz tygodniowo wiem że to mało ale jak wejdę będę starał się spełniać swoją funkcję na 100%. Wiem że to mało ale nie gram często (mam inne rzeczy do roboty :D)
8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)? Niestety byłem karany pare razy w mc lecz były to jedynie muty
9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)? No to tak jestem Bartek mam 13 lat lubie grać w mc. Staram się być miły (co nie znaczy że wszyscy mnie lubią) oczywiście postaram się aby pełnić swoją funkcjęna 100% jak pisałem powyżej. Gram na crafted dosyć długo, na tyle długo aby rozpoznawać różne cheaty typu kill aura albo kryty z ziemi. Umiem pisać bez błędów ortograficznych i oczywiście gdy będę helperem będę pisać bez błędów. Dziękuję. :D
10.Coś o sobie (min. 5 rozbudowanych zdań): Hej jestem Bartek w mc Imftie. Jestem miły (staram się) mieszkam pod Toruniem. Lubię jeździć na rowerze i grać w piłkę. Gram na crafted od 2 lat więć znam dużo ludzi). I teraz odpowiem czemu tak rzadko będę wbijać na srv. Mam siostrę oczywiście szkołę a przerwy krótkie podczas lekcji nie gram bo staram się uważać, najczęściej będę grać w piątki soboty i niedziele czasami rano czasami po nocy różnie bywa ;0. Jestem też Harcerzem więc każdy piątek wieczorem mam zajęty. Znam też różne cheaty więc gdy kiedyś awansuje (o ile się dostane) będę się sprawdzać ;)

11. Przeczytałeś/aś regulaminy? Oczywiście