Jump to content

Rekrutacja na Skyblock

RysiekPL

Recommended Posts

Dziękuję i miłej nocy( u mnie jest 21:15 jak to piszę) wszystkim.

1. Nick:RysiekYT(Premka)

2. Imię:Oliwier

3. Wiek:14

4. Gram od 2 miesięcy.

5. Mam mikrofon i TS3

6. Nie pełniłem potobnej funkcji!

7. Po szkole jak i w weekendy.

8. Nigdy nie byłem karany na żadnym serwerze (TS3, Serwerze Crafted.Pl, forum)

9.Chcę pomagać innym i jakże grać jako gracz. Czytam wszystko co jest napisane na czacie nawet jako gracz. Gdy nie ma Helperów ani Administracji serwera staram się pomóc jak tylko mogę. Znam komendy gracza. Naprawdę chciałbym zostać Helperem lub Adminem bardzo o to proszę.

10.Znam się a modach jak i na minecraft.

11. Przeczytałem regulaminy.

12. Opisz komendy swoimi słowami (można opisać wszystkie komendy działek, ale te poniżej są wymagane):

- /w usun: usuwa wyspę

- /w zapros nick: Dodaje gracza do swojej wyspy

- /w coop nick: Zaprasza chwilowo na wyspę

- /report: Zgłasza kogoś lub coś do Administracji serwer( podobne do /helpop)

- /w wykop nick: wyrzuca gracza z wyspy

- /skup : sprzedajesz itemy

Cześć mam na imię Oliwier i mam 12 lat , znam się a modach jak i na minecraft. Gram już na skyblock 2 miesiące! Chcę zostać Helper lub jakimś Adminem. 

Mój nick na skyblocku to RysiekYT( Premka ). Chcę pomagać innym i jakże grać jako gracz. Czytam wszystko co jest napisane na czacie nawet jako gracz. Gdy nie ma Helperów ani Administracji serwera staram się pomóc jak tylko mogę. Znam komendy gracza. Naprawdę chciałbym zostać Helperem lub Adminem bardzo o to proszę. Dziękuję i miłej nocy( u mnie jest 21:15 jak to piszę) wszystkim.

Masz wzór od Hugoo. Czemu z niego nie korzystasz? Prawie nic tu nie ma co powinno się znaleźć w podaniu.

Na nie

Cześć mam na imię Oliwier i mam 12 lat , znam się a modach jak i na minecraft. Gram już na skyblock 2 miesiące! Chcę zostać Helper lub jakimś Adminem.