Jump to content

[ODRZUCONE] [Podanie] NightmareXileX

Guest
 Share

Recommended Posts

1. Nick:
NightmareXileX

2. Imię:
Mam na imię Axel.

3. Wiek:
Na obecną chwilę mam 12 lat.

4. Od kiedy grasz na Crafted.pl?
Gram od 2017 roku.

5. Masz mikrofon i TS3?
Posiadam zarówno mikrofon, TS3 jak i Discorda.

6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję?
Kilka razy na małych serwerach oraz miałem jeden własny.

7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Helpera?
Ponad 3-5 godzin w sobotę, 2 godziny w tygodniu a w niedzielę niestety nie będę mógł moderować trybu FreeBuild, gdyż zawsze moi rodzice mają jakieś plany.

8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)? 
Na serwerze byłem zbanowany za reklamę innego serwera, "używanie" cheatów, ponieważ dla żartów na swoim serwerze odpaliłem cheaty ale zapomniałem zmienić wersji i dołączyłem na Crafted.pl (testowałem na swoim serwerze zmianę czcionki na czacie i przez to gdy dołączyłem na serwer Crafted.pl pograć, pewien moderator rozpoznał tą czcionkę) oraz za to że wszedłem komuś na konto za to, że zepsuł mój serwer (wiem, że nie ma wytłumaczenia, złamałem regulamin nawet jeśli było to w ramach zemsty, nie powinienem tego robić i tego żałuję). Dostałem bana na Discordzie, ponieważ gdy byłem młodszy zrobiłem banner na mój serwer MC i chciałem się pochwalić, ale nie zwróciłem uwagi że była nazwa serwera na bannerze i uznano to za reklamę. Również kilka razy dostałem punkty na forum oraz pomniejsze kary w grze. Żałuję wszystkiego co zrobiłem i przepraszam osoby które na tym ucierpiały. Od ostatniej kary wiele pracowałem nad swoim zachowaniem i będę unikał łamania regulaminu. (dostałem dzisiaj niesłusznego mute za wywoływanie spamu ponieważ chciałem pomóc komuś i chciałem oddać darmową zaklętą książkę ale ludzie zaczęli spamić na czacie zamiast msg i przez to dostałem mute'a ;-;)

9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)?