Jump to content

[ODRZUCONE] [Podanie] herrrob

herrrob
 Share

Recommended Posts

1. Nick: herrrob
2. Imię:Kamil
3. Wiek:14 lat
4. Od kiedy grasz na Crafted.pl? na crafted.pl gram już od ponad roku
5. Masz mikrofon i TS3? tak posiadam to i to 
6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję? niestety nie 
7. Ile łącznie poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Helpera (czas na trzech serwerach)? Na każdym około 1,5 godziny.
8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)? Tak kiedyś byłem karany za flood ale to jedynie na początku mojej przygody z Craftedem.
9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)? Bardzo lubię pomagać głównie na Survival Extreme. Ponieważ nie ma tam dużo administracji. A bardzo dużo osób potrzebuje pomocy administracji. Na extreme gram już około pół roku. Posiadam tam vipa oraz dość dużą bazę. Bardzo dużo poświęcam czasu na znajomość komend.

10. Coś o sobie (min. 5 rozbudowanych zdań): Jestem Kamil mam 14 lat lubię jeździć na rowerze hulajnodze i grać na gitarze. W wolnych chwilach nagrywam na youtube oraz resztę czasu spędzam na extreme. Przy grach nie denerwuję się za bardzo więc jestem raczej spokojną osobą. Moim marzeniem jest zostać helperem na jakimś serwerze. Mam 2 psy maltańczyk to fido a shih-tzu to teo.
11. Przeczytałeś/aś regulaminy? Oczywiście 

12. Jesteś świadom tego, że będziesz musiał pełnić obowiązki na trzech serwerach (trzech wersjach gry)? Tak ponieważ czytałem wszystkie regulaminy

a i taki mały tip kliknij sobie windows i kropke polecam :)

• Super 1
  • Zły 1

Podanie przez jedną czcionkę trochę się zlewa, a zdania są krótkie i mało rozbudowane. Wydaje mi się, że nie masz 14 lat, bo widać błędy ortograficzne i interpunkcyjne. Nie rozpisałeś w ogóle cheatów które znasz, przez co trudno wywnioskować jaką masz wiedzę.
Jestem na nie

Edited by Nexao

Ok, to popatrzmy.

W dniu 5.02.2021 o 11:55, herrrob napisał: