Jump to content

[ODRZUCONE] [Podanie] VerAsx

sk0rupiak
 Share

Recommended Posts

1. Nick: VerAsx
2. Imię: Adrian
3. Wiek: 13 (myślę że to nie wielki kłopot ważne żebym się dobrze sprawdzał).
4. Od kiedy grasz na Crafted.pl? Na Craftedzie gram od około roku.
5. Masz mikrofon i TS3? Tak posiadam mikrofon i TS3.
6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję? Tak pełniłem podobnął funkcje na serwerze znajomych.
7. Ile łącznie poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Helpera (czas na trzech serwerach)? Jako Helper i jako normalny gracz jestem bardzo aktywny w grze, często około 12 godzin dziennie ale normalnie około 6 na każdej wersji starał bym się przebywać dziennie przynajmniej po 1/2 godzinach.
8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)? Byłem raz karany za współpracę z cheaterem ale myślę że każdemu zdążają się błędy i nie można mnie od razu przez jedną rzecz skreślić z roli Helpera. A tak to miałem kilka razy muta, ale już więcej się to nie powtórzy.
9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)? Myślę że warto było by mnie przyjąć ponieważ jestem często w godzinach nocnych w grze w porównaniu do innych Helperów, a wtedy często widuję jak ktoś obraża, albo lata na fly na spawnie. Znam się też dobrze na cheatach, znam ich wiele. Lubię też bardzo pomagać innym w miarę moich możliwości, można zawsze na mnie liczyć. Znam komendy
10. Coś o sobie (min. 5 rozbudowanych zdań): Mam na imię Adrian mam 13 lat lubię gotować, jeździć na rowerze lubię się wspinać. Lecz w tym okresie przez zaistniałe okoliczności nie robię często tego co lubię robić najbardziej ale staram się zadowolić tym czym mogę, więc gram :). Uwielbiam też zwierzęta, moim ulubionym zwierzęciem jest żółw. Lubię też jeść słodycze.
11. Przeczytałeś/aś regulaminy? Tak czytałem i zrozumiałem.