Jump to content

Reklamacja


macios
Go to solution Solved by Rev,
Message added by Rev,

Przeniosłam do odpowiedniego działu.

Recommended Posts

  • Solution

W tej sytuacji na początku sprawdź, czy na pewno jesteś na dobrym trybie, wejdź na ten na którym zrobiłeś zakupy i wpisz /odbierz. Jeśli to nie zadziała, poczekaj parę minut - być może płatność musi się zaksięgować. W tym czasie możesz sprawdzić, czy transakcja została zakończona (dopiero po potwierdzeniu zakup zostaje zrealizowany, a czasem zdarza się zapomnieć). Sprawdź też koniecznie, czy wpisany został właściwy nick, bez np. spacji na końcu.

Jeśli nie było żadnego błędu przy zakupie i komenda /odbierz nadal nie działa, napisz reklamację w tym dziale. Koniecznie wypełnij ją według widocznego wzoru. Nie musisz bać się o swoje dane, ponieważ Twój wątek nie będzie widoczny dla graczy, a jedynie dla Administracji i oczywiście Ciebie.

  • Super 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you agree to our Terms of Use along with Guidelines and Privacy Policy