Jump to content

[ODRZUCONE] Podanie Hirtu

Hirtu

Recommended Posts

1. Nick:Hirtu
2. Imię:Alan 
3. Wiek:13 w lipcu 14
4. Od kiedy grasz na Crafted.pl?2miesiące 
5. Masz mikrofon i TS3? tak
6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję? tak na serverze koleżanki 
7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Helpera? 3godziny w weekendy 5godzin 
8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)? Nie
9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań) lubię pomagać graczą oraz potrafie szybko pomóc graczą znam większość komend które musi znać pomocnik umiem pracować z graczami ponieważ kiedyś miałem już podobną rolę mam duże doświadczenie.
10. Coś o sobie (min. 5 rozbudowanych zdań): Mam na imię Alan mam 13 lat chodzę do 7klas znam server crafted od 2miesięcy doknesa oglądam około 5lat w minecraft gram od 2018roku to moja ulubiona gra i bardzo ją ogarniam moje zainteresowania to piłka nożna łowienie ryb kolarstwo gra w minecraft oraz programowanie 
11. Przeczytałeś/aś regulaminy? tak to pierwsza rzecz jaką zrobiłem odrazu po wejściu na server