Jump to content

[ODRZUCONE] [Podanie] xtherix

xtherix
 Share

Recommended Posts

1.Nick: xtherix

2.ImięPiotrek

3.Wiek14 lat.

4.Od kiedy grasz na Crafted.pl? Na serwerze crafted gram od roku 2019.

5.Masz mikrofon i TS3? Tak oczywiście, że posiadam.

6.Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję? Tak! Swego czasu pełniłem funkcję administratora na mało znanym serwerze survival, lecz musiałem zrezygnować z pełnienia tej funkcji ze względu na toksyczne community i niedopracowanie serwera.

7.Ile łącznie poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Helpera  Od poniedziałku do piątku  mogę poświęcić, od 4 do 6 godzin, a w weekendy od 6 do 10 godzin.

8.Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)? Nigdy nie byłem karany na forum, a na serwerze, także nigdy nie byłem karany

9.Dlaczego mieliśmy cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)?

Uważam, że jestem odpowiednim kandydatem do administracji, ponieważ mam bardzo duże doświadczenie w pełnieniu funkcji helpera na poszczególnych serwerach.

Dokładnie znam i stosuję się do serwerowego regulaminu, tryb survival jest mi bardzo dobrze znany. Jestem człowiekiem kultury i zasad, cechuje mnie konsekwencja

i szacunek do prawa poszczególnej rangi, mam czas i dużo zapału do pełnienia tej właśnie funkcji. Nigdy nie było afery związanej z moją osobą, ponieważ jestem miły

i odnoszę się w sposób kulturalny do innych graczy dlatego jestem dość lubiany na serwerze przez innych użytkowników na crafted. Moje umiejętności pozwalają mi

na sprawdzanie czy dany gracz posiada niedozwolone modyfikacje, przez dokładne sprawdzenie plików gry. Myślę że funkcja helpera była by idealna dla mnie, ponieważ

nigdy nie dostałem mute-bana, bardzo dobrze znam cheaty, co pozwoli na szybkie wykrycie poszczególnych cheatów, poza tym jestem człowiekiem wysokiej kultury i opanowania. 

10.Coś o sobie (min. 5 rozbudowanych zdań)