Jump to content

Przeniesie konta non-premium na premium


OkO552
 Share

Go to solution Solved by dircioch,
Message added by dircioch,

Przeniosłem: Forum > Błędy i Bugi -> Problemy i Pytania.

Recommended Posts

grałem kiedyś na tym serwerze na nicku oko55 bez premki kupiłem premke i nick oko55 został zajęty i muśiałem zmienić na nick OkO55 proszę o przeniesonie nom-premium na premium oraz przeniesienie itemow <3

 

Link to comment
Share on other sites

  • Solution

Na serwerze każdy nowy nick=nowe konto, zaczynasz jakby od zera. To co musisz zrobić to napisać o zmianie nicku w dziale dzielenie IP według wzoru dostępnego tutaj. Po przyjęciu dzielenia musisz zainstalować launcher non-premium (np. tlauncher albo crystal) i samemu przenieść itemy. Jeśli dodatkowo masz jakieś rangi na serwerach (np. vip/vip+/svip), napisz o tym do któregoś administratora serwera (MisiekRommel, JukkkaxKarollagow), a dostaniesz je na nowe konto.

Link to comment
Share on other sites

Aby zmienić nick musisz o tym poinformować w dziale "Dzielenie IP".

Pamiętaj aby zastosować wzór i nadać odpowiedni tytuł wątkowi (informacje o wzorze i odpowiednim tytule).

 

Dział "Dzielenie IP"

 

Jeżeli napisałeś dzielenie IP:

1. Wejdź na serwer z nowego nicku i się zarejestruj (wejdź na serwer z launchera

non-premium, np. Tlauncher, jeżeli będziesz miał problemy z rejestracją - napisz do

admina z prośbą o zarejestrowanie nowego nicku, poniżej znajduje się poradnik, jak napisać do admina).

 

Jeżeli Dzielenie IP zostało przyjęte:

1. Wejdź na serwer ze starego i nowego nicku.

2. Przenieś sobie wszystkie przedmioty na nowe konto (nowy nick).

3. Jeżeli masz jakieś rangi na serwerze (VIP, SuperVIP, VIP+) - napisz do admina

z prośbą o przeniesienie rangi (przenoszenie ranga jest możliwe tylko, gdy posiadasz konto premium).

 

Poradnik, jak napisać wiadomość do admina

Wybierz admina do którego chcesz napisać:

xKarollagow

Jukkka

Misiek

Rommel

 

Pamiętaj, że admin może przebywać na urlopie, więc czas odpowiedzi może być opóźniony.

Jeżeli nie chcesz aby tak było - sprawdź czy admin do którego chcesz wysłać wiadomość

nie ma ikony samolotu obok nicku na profilu.

 

Możesz też uzyskać pomoc poprzez wiadomość e-mail: [email protected]

 

W wiadomości (na forum lub e-mail) podaj swój nick i opisz problem.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you agree to our Terms of Use along with Guidelines and Privacy Policy