Jump to content

[ODRZUCONE] [Podanie] Nexao

Nexao

Recommended Posts

1. Nick: Nexao

2. Imię: Julka

3. Wiek: 13

4. Od kiedy grasz na Crafted.pl? Na Crafted.pl gram od maja 2020 roku. 

5. Masz mikrofon i TS3? Tak, posiadam sprawny mikrofon i TS3.

6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję na obecnym silniku forum? Aktualnie pełnię tutaj funkcję KidModa, co umożliwiło mi zapoznanie się z podstawowymi funkcjami Moderatora Forum.

7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Moderatora Forum? Na forum przebywam praktycznie w każdej wolnej chwili, więc myślę, że będę w stanie zapewnić od 2 do 5 godzin.

8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)? Dostałam dwa wyciszenia za flood na przełomie maja/czerwca 2020 roku. Na Discordzie, forum i TS3 nie byłam karana.