Jump to content

[ODRZUCONE] [Podanie] xWikaa_

zYukiix_
 Share

Recommended Posts

1. Nick: xWikaa_

2. Imię: Wiktoria

3. Wiek: 15, ale rocznikowo 16.

4. Od kiedy grasz na Crafted.pl? Na serwerze zaczęłam grać w kwietniu 2020 roku, lecz bardziej aktywnie gram od marca roku 2021. 

5. Masz mikrofon i TS3? Tak, posiadam.

6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję na obecnym silniku forum? Jako Kidmod zapoznałam się już z niektórymi funkcjami obecnego forum.

7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Moderatora Forum?

Na forum mogę spędzać zazwyczaj od 3 godzin wzwyż dziennie.

8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)? Tak, byłam karana. Z większych przewinień dostałam bana za handel realną walutą oraz kilka mute'ów za wulgaryzmy. Na forum dostałam jednego warna za wypowiadanie się w skargach. Moje kary miały miejsce dosyć dawno temu, od tamtego czasu zmieniłam swoje postępowanie i nie popełniam takich błędów.

9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)?: 

Jestem zapoznana z forum, oraz jego funkcjami i potrafię bezproblemowo się nimi posługiwać. Spełniam wymagania, które są potrzebne do pełnienia tej funkcji. Lubię pomagać graczom na serwerze, jak i na forum. Jestem osobą cierpliwą, co również przyda się w pełnieniu tej roli. Każde powierzone mi zadanie wykonuję najlepiej jak potrafię, a jeżeli popełniam jakieś błędy to staram się je naprawić.