Jump to content

[ODRZUCONE] [Podanie] xDeeVin

xDeeVin
 Share

Recommended Posts

1. Nick:
xDeeVin

2. Imię:
Igor

3. Wiek:
Mam 14 lat (rocznikowo 15).

4. Od kiedy grasz na Crafted.pl?
Na serwerze Crafted.pl gram od połowy 2017 roku.

5. Masz mikrofon i TS3?
Tak, posiadam obie te rzeczy.

6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję na obecnym silniku forum?
Nie miałem takowej okazji, chyba że zalicza się do tego moderowanie klubu.

7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Moderatora Forum?
W każdej wolnej chwili zaglądam na forum, więc jestem w stanie poświęcić na pełnienie obowiązków Moderatora Forum od dwóch do pięciu godzin dziennie.

8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)?
Tak, byłem kilkukrotnie wyciszany na serwerze oraz zostałem kiedyś ukarany banem na serwerze Discord. Na forum dostałem również kilka warnów za Offtopic, ale jest to przedawnione od bardzo dawna.

9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)?