Jump to content

[ODRZUCONE] [podanie] Sternik_

Sternik_

Recommended Posts

1. Nick: Sternik_

2. Imię: Zuzanna

3. Wiek: 13, rocznikowo 14.

4. Od kiedy grasz na Crafted.pl? Na craftedzie gram od około 3 lat.

5. Masz mikrofon i TS3? Owszem, posiadam również discorda.

6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję na obecnym silniku forum? Nie, nie miałam takiej okazji.

7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Moderatora Forum? Jestem w stanie poświęcić od 2h wzwyż.

8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)? Niestety byłam, na forum pojawiły się takie przewinienia jak napisanie podania przed upływem 2 tygodni, nabijanie reputacji, offtopic, trolling oraz wypowiadanie się w skargach. Na serwerze były to wulgaryzmy, flood, obraza graczy, ujawnienie odpowiedzi do kalendarza. Na Discordzie i TS3 nigdy nie byłam karana. Chciałabym dodać, że ostatnie punkty wygasły jakoś w marcu, na serwerze dość niedawno, bo w grudniu otrzymałam karę - był to jednak mój błąd, którego bardzo żałuję.