Jump to content

[ODRZUCONE] [Podanie] edykaf

edykaf

Recommended Posts

1. Nick: edykaf
2. Imię: Patryk
3. Wiek: 14 
4. Od kiedy grasz na Crafted.pl? Na Crafted.pl gram od dwóch lat.
5. Masz mikrofon i TS3? Posiadam mikrofon oraz TS3.
6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję? Nie lecz bardzo bym chciał.
7. Ile łącznie poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Helpera (czas na czterech serwerach)? około od 3 do 6 godzin (zależy od obowiązków i dni)
8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)? Tak za cheaty na sve16 tzw. X-Ray i małe głupoty tak jak : flood czy też małe wulgaryzmy.
9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)? Myślę ze powinniście mnie przyjąć, ponieważ jestem aktywny i tryb na którym bym pełnił funkcję Helpera (sve) jest mi bardzo dobrze znany. Można mi zaufać jestem szczery i przyjacielski, nie kłócę się i umiem się komunikować z innymi. Znam (chyba) wszystkie rodzaje cheatów. Kiedyś jednak byłem karany za różne rzeczy w punkcie 8 lecz się zmieniłem. Bardzo chciałbym dostać szansę dostania się do administracji.
10. Coś o sobie (min. 5 rozbudowanych zdań): Tak jak napisałem, nazywam się Patryk i mam 14 lat, mieszkam w woj. Śląskim w Istebnej. Chodzę do Szkoły podstawowej Jestem w 8 klasie i już 2 razy zdobyłem czerwony pasek. Mam dużo przyjaciół bardzo im pomagam i nigdy ich nie zawiodłem. W przyszłości chciałbym zostać mechanikiem, mój tata jest mechanikiem i od dawna mu w tym pomagam. Jednym z innych moich innych zainteresowań jest piłka nożna, kiedyś nawet chodziłem do klubu i grałem mecze. w wolnym czasie szkicuje i maluje różne przedmioty też tworze różne banery i avatary oraz gram w Minecrafta i Cs'a.
11. Przeczytałeś/aś regulaminy? Tak zapoznałem się z nimi
12. Jesteś świadom tego, że będziesz musiał pełnić obowiązki na trzech serwerach (trzech wersjach gry, wybranych przez nas)? Tak jestem w pełni świadomy pełnienia obowiązków