Jump to content

[ODRZUCONE] [Podanie] Prosek513

Prosek513

Recommended Posts

1. Nick:  Prosek513
2. Imię: Patryk
3. Wiek: 14lat
4. Od kiedy grasz na Crafted.pl?  Na serwerze gram od roku 2018, jednak zdarzały się  krótkie jak i dłuższe przerwy.
5. Masz mikrofon i TS3? Tak, posiadam oby dwie te rzeczy, dodatkowo posiadam również discorda
6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję? Tak raz na małym serwerze survival, który rozpadł się  po nie wielkim czasie.
7. Ile łącznie poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Helpera (czas na czterech serwerach)? 4 godziny, na każdym serwerze po godzinie.
8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)? Tak, na moim starym koncie Fotti_YT miałem niewielkie ilości mutów i od dłuższego czasu przestrzegam regulaminu, Na forum byłem karany za; offtopic oraz za plagiat, bardzo tego żałuje i więcej się to nie powtórzy.
9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)?  Powinniście mnie przyjąć, ponieważ znam bardzo dobrze ortografię, ale z interpunkcją troszeczkę gorzej, ale  myślę, że dam sobie radę. Wiele razy pomagałem adminom złapać kogoś na multikoncie. Znam mechanikę całego serwera skyblock jak i samego minecrafta dzięki czemu mogę lepiej pomagać graczom. Wiele, a nawet większość czasu spędzam na serwerze, na chacie w wolnych chwilach udzielam graczom pomocy jak o coś pytają. Posiadam dużą cierpliwość i dzięki temu będzie mi łatwiej pomagać graczom w mojej przyszłej randze. Utrzymuje dobre relacje z administracja, dzięki czemu współpraca z nimi nie będzie stwarzała problemów.
10. Coś o sobie (min. 5 rozbudowanych zdań):