Jump to content

[PRZYJĘTE] [Podanie] Veriee

Veriee
 Share

Recommended Posts

1. Nick: Veriee

2. Imię: Maria

3. Wiek: 14 lat

4. Od kiedy grasz na Crafted.pl?: Gram od 2018 roku.

5. Masz mikrofon i TS3?: Tak.

6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję?: Pełniłam, ale był to mały serwer.

7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Helpera?: Od dwóch do czterech godzin, czasem nawet więcej, ale na ten moment nie jestem w stanie tego określić.

8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)?: Nie byłam.

9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)?: Uważam, że jestem dobrą kandydatką na tę posadę, ponieważ posiadam odpowiednie wymogi na takie stanowisko. Gram na serwerze od prawie czterech lat, dzięki czemu wiele się nauczyłam oraz znam na pamięć większość komend. Niełatwo się poddaje i jestem prawdomówna. Nie mam problemu z ortografią ani z interpunkcją. Z szybkim odpowiadaniem innym również daję sobie radę. Zawsze pomagam graczom w potrzebie, kiedy mam taką możliwość. Na ogół jestem osobą bardzo spokojną i życzliwą. Staram się pomóc wszystkim jak tylko potrafię. Uważam, że mam w miarę dobrą reputację wśród graczy oraz administracji. Na trybie Freebuild aktualnie jest tylko jeden Helper, dlatego podczas dużego tłoku przyda się pomocna dłoń, by nie musiał radzić sobie z wszystkim sam. Jedną z moich zalet to również spostrzegawczość. Często zauważam rzeczy, którzy inni nie widzą lub im to umyka, a na serwerze na pewno się to przyda. Jestem gotowa nauczyć się nowych rzeczy i wciąż powtarzam stare do skutku, by wiedzieć jeszcze więcej, niż do teraz wiem. Oprócz tego, kreatywność to moja mocna strona. Kocham wymyślać nowe rzeczy i spędzać dni na ich wykonywaniu. Nauczyło mnie to cierpliwości i umiejętności zmotywowania się do działania, jak także zmotywowania innych. Mam dobrą podzielność uwagi, dlatego wiele razy robię parę rzeczy na raz.