Jump to content

[ODRZUCONE] [Podanie] SheHittingMe

SheHittingMe
 Share

Recommended Posts

Miłego Czytania.

1. Nick:

SheHittingMe

2. Imię:

Dawid

3. Wiek:

Mam 14 lat.

4. Od kiedy grasz na Crafted.pl?

Na crafted gram od około 9 miesięcy.

5. Masz mikrofon i TS3?

Oczywiście.

6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję?

Niestety nie.

7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Helpera?

W dni robocze z 3 godziny a w weekend nawet do 7.

8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)?

Kiedyś dostałem muta za flood i karę za plagiat czego bardzo żałuje i obiecuje że już tego więcej nie zrobię.

9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)?

Powinniście mnie przyjąć, bo jestem często aktywny na serwerze oraz staram się pomagać osobą które czegoś potrzebują. Znam chyba większość komend co pomoże mi pełnić funkcje Helpera. Jestem miłą osobą ale jeśli ktoś będzie się źle zachowywać to będę umiał tego gracza ukarać. Dobrze idzie mi z ortografią lecz z interpunkcją trochę gorzej ale myślę że umiem się dogadać poprzez pisanie. Możecie mnie też przyjąć bo bardzo lubię ten serwer i chciałbym dołączyć do administracji i dać coś od siebie.

10. Coś o sobie (min. 5 rozbudowanych zdań):

Mam na imię Dawid i mam 14 lat (jak napisałem wyżej) chodzę do 1 klasy technikum na profilu technik informatyk. Żyje i spędzam czas w małym miasteczku w województwie Warmińsko-Mazurskim. Lubię grać w gry takie jak Minecraft, Fortnite i CS GO ale najbardziej lubię grać w Minecraft na tym oto serwerze. Mam 2 psy które bardzo kocham. bo to są moje ulubione zwierzęta. I jeszcze mogę napisać że jestem bardzo niski jak na mój wiek i nie mam mutacji więc niektórzy ludzie myślą że mam z 10 lat.

11. Przeczytałeś/aś regulaminy?

Tak.

12. Opisz komendy swoimi słowami (można opisać wszystkie komendy serwera SkyBlock (1.17), ale te poniżej są wymagane):
- /w usun: Taka komenda nie istnieje.