Jump to content

Potrzebuje pomocy


Matitatikilumon
 Share

Go to solution Solved by maslo0,

Recommended Posts

W takim wypadku musisz napisać reklamację tutaj -> https://crafted.pl/forum/1333-zgłoszenia-reklamacji/ (pamiętaj o odpowiednim wzorze i tytule), a żeby zrobić screena wystarczy że klikniesz f2, a potem musisz wykonać taką czynność: klikasz windows + r, wpisujesz %appdata%, wchodzisz w .minecraft następnie w screenshpts i łapiesz za screena i przeciągasz tutaj. Możesz też wykonać o wiele szybszy sposób dotyczący screenshota tzn. klikasz windows + shift + s, zaznaczasz dane pole, a na koniec wklejasz tutaj. 

Link to comment
Share on other sites

  • Solution

W przypadku braku dostania zakupionych pakietów/rang wykonaj następujące kroki:

Jeśli chcesz odebrać rangę/pakiet wpisz /odbierz, jeśli nie zadziała spróbuj poczekać kilka minut i wpisać ją ponownie. Płatność może być zaksięgowywana co prowadzi do opóźnienia.

Sprawdź czy wpisałeś odpowiedni nick bez błędów (np. Spacji, literówki) i wybrałeś dobry tryb.

 

(Jeśli zakup dotyczył Vip+ na trybach Survival Extreme 1.14 i 1.15 nieotrzymanie rangi może być spowodowane brakiem Vipa. Żeby zakupić Vip+, musisz mieć przedtem rangę Vip)

 

Nie popełniłeś żadnego błędu, wpisałeś /odbierz, a nadal nie otrzymałeś zakupionych pakietów/rang napisz reklamację w tym dziale:

❯❯ Reklamacje

Pamiętaj o zastosowaniu wzoru, i następująco zatytułuj wątek: [Reklamacja] nick

Edited by Kwadracik_de_best
Link to comment
Share on other sites

  • Hokoko321 changed the title to Potrzebuje pomocy
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you agree to our Terms of Use along with Guidelines and Privacy Policy