Jump to content

[ODRZUCONE] [podanie] antigab

antigab
 Share

Recommended Posts

1. Nick: antigab
2. Imię: Antoni
3. Wiek: 13 lat
4. Od kiedy grasz na Crafted.pl?

Gram od ponad 2 lat.
5. Masz mikrofon i TS3?

Tak, mikrofon nie dawno kupiłem dobrze działa i TS3 mam.
6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję?

Tak mam swój serwer dobrze ogarniam tą funkcje mam kolegę który ma dobrze rozbudowany serwer.
7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Helpera?

Tak od 1,30 godz do 2.30 godzin.
8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)?

Tak jakby zaszła zutuacja że dostałem bana na zawsze za multikonto ale go nie miałem bo było nieporozumienie takie, że ja mam komputer z bratem czasami gram na jego komputerze dlatego.
9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)?

Nie oskarżam ludzi o byle co, dobrze ogarniam minecraft, mam dobre oceny z polskiego z czego wynika dobra ortografia. Lubię graczy na Craftedzie z czego wspieram niektórym biednych graczy. Jestem lubiany na trybach Crafteda i dostaje też różne prezenty. Pomagam też graczom na chacie jak piszą o pomoc.
10. Coś o sobie (min. 5 rozbudowanych zdań):

Gram w piłkę nożną będę zakładać kanał na YT i Twichu. Bardzo lubię grać na Craftedzie i serwerach bed wars. Chodzę do 7 klasy, mam dużo znajomych, przyjaciół. Mam brata i siostrę, mamę i tatę. Mam też dużą aktywność na rowerze.
11. Przeczytałeś/aś regulaminy?

Oczywiści, że tak nawet 2 razy.
12. Opisz komendy swoimi słowami (można opisać wszystkie komendy serwera FreeBuild, ale te poniżej są wymagane):
- /d zaufaj: Dodajesz gracza który może niszczyć lub budować kiedy nie ma cię na serwerze.
- /d dodaj: Dodajesz gracza który może niszczyć i stawiać bloki kiedy jesteś na serwerze, lecz kiedy cię nie ma na serwerze to nie może nic robić.
- /d polacz: Łączysz działki ze sobą, tylko muszą być obok siebie.