Jump to content

[ODRZUCONE] [Podanie]Vitally0

Vitally0
 Share

Recommended Posts

1.Vitally0
2.Emil
3.15
4.Od kilku miesięcy
5.Mam mikrofon/TS/DC
6.Pełniłem funkcję helpera przez rok a potem serwer upadł
7.Około 3h
8.Nie byłem
9.Mam tendencję do czytania chatu i nie oceniam ludzi po randze. Potrafię być wyrozumiały, sprawiedliwy i cierpliwy wobec graczy. Nie dyskryminuje kobiet ani ludzi o innej karnacji. Znam się na komendach w minecraft. Lubie pomagać ludziom w potrzebie.
10. Jestem kulturalny, cierpliwy, pracowity. Gram w minecraft od wielu lat, znam dużo mechanik i odróżniam cheaty od skillów. Staram się pisać bez błędów ortograficznych i pouczam ludzi, którzy je popełniają. Znam język angielski na wysokim poziomie.
11.Przeczytałem
12./w usun - usuwa wyspę
   /w zapros nick - wysyła zaproszenie do członkostwa wyspy
   /w coop nick - tworzy wyspę dla kilku graczy
   /report - zgłaszasz problem do helperów/adminów
   /w wykop nick - usuwa osobę z drużyny wyspy
   /skup - sprzedajesz itemy typu Bruk, nasiona, drewno

Edited by Vitally0
  • Haha 2

Wiek + 
Czas + 

Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć - 

Coś o sobie - 

14 minut temu, Vitally0 napisał:

/w usun - usuwa wyspę  - Nie ma takiej komendy 
   /w coop nick - tworzy wyspę dla kilku graczy - Dodaje tymczasowo do wyspy poki nie wyjdziesz wpiszesz /w uncoop <nick> <- Tylko dla  Vip/Svip
   /w wykop nick - usuwa osobę z drużyny wyspy - Wyrzuca odwiedzającego z wyspy 
   /skup - sprzedajesz itemy typu Bruk, nasiona, drewno  - Nie jest to dokładna informacja 

Nie dodałeś swoich komend - 

+

Dzisiaj padło takie oto pytanie

image.png.da0d3522613478bee7eef653692b17ca.png

Przyszły Helper powinien wiedzieć o tym, nie sądzisz?

+

Twoja propozycja 

image.png.be73039c77a6811afea8311382f527ba.png

Na NIE

Powodzenia! 

Edited by HUBlS

9 godzin temu, Vitally0 napisał:

A to ile ty masz lat skoro 2 lata temu pisałeś 13 a w tym napisałeś "13 rocznikowo" 

pozdrawiam ;)