Jump to content

[ODRZUCONE] [Podanie] kamilosKOKS


kamilosxd
 Share

Recommended Posts

1. Nick:

kamilosKOKS


2. Imię:

Kamil


3. Wiek:

16 lat


4. Od kiedy grasz na Crafted.pl?

Od 3 lat.


5. Masz mikrofon i TS3?

Tak.


6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję?

Kiedyś bylem testhelperem na ** i mam swój serwer.


7. Ile łącznie poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Helpera (czas na trzech serwerach)?

Myślę, że około 4h


8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)?

Na forum miałem pare warnów ktorę wygasły, w mc miałem jakieś muty za jakiś flood itp. (mam nieslusznego bana na 30 dni)

 
9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)?

Gram na Crafted.pl od 3 lat  Potrafię szybko pisać i nie popełniam przy tym błędów. Jestem dostępny nawet w późnych godzinach , gdy na serwerze regulamin jest często łamany, poprzez m.in. wulgaryzmy.   Chciałbym aby ten serwer zaszedł daleko. Zawsze jestem chętny do pomocy innym graczom. Jestem osobą cierpliwą.  W Minecrafta gram od ponad 8 lat, bardzo dobrze znam tą grę.Znam się na dedykach/vps.

Znam też działanie większości cheatów.

 

podstawowe haxy:

 

killaura - możemy bić gracza przez ściany, nie musimy w niego celowaći mozemy go bić z dużej ilości kratek.

xray - Pokazuje wszystkie rudy co ułatwia ich zdobywanie.

 

criticals - dzięki niemu zadajemy krytyczne trafienia stojąc na ziemi (bez podskoku).

 

aimbot - Ułatwia celowanie w innego gracza.

 

Speed - Biegamy szybciej niż zwykle, można też biegać na shifcie

 

10. Coś o sobie (min. 5 rozbudowanych zdań):

Yhej, jestem Kamil, mam 16 lat  Jestem miły. Moja pasja to komputery. Prowadzę również swój własny kanał na YouTube aktualnie 78 sub. Od 3 lat trenuję boks a od 5 lat siatkówkę. Gram w treflu (dla juniorow jak cos)  Tak jak już wcześniej wspomniałem bardzo dobrze znam Minecrafta, ponieważ gram tą grę przez ok. 8 lat. Na serwerze gram praktycznie cały czas . Bardzo lubię w minecrafcie pvp 1.9+ oczywiście.  Bardzo dobrze znam ortografię i staram się nie popełniać błędów. 

 Lubię pomagać innym osobom.


11. Przeczytałeś/aś regulaminy?

Tak.

 

12. Jesteś świadom tego, że będziesz musiał pełnić obowiązki na trzech serwerach (trzech wersjach gry)?

Tak.

Edited by dircioch
  • Lubię to! 1
  • Haha 1
  • Zły 1
By dircioch,

Ocenzurowałem reklamę innego serwera.

Link to comment
Share on other sites

Na TAK- 

na TAK- bo ten minus za mało wymienionych cheatów i za mały czas ale rozumiem szkoła " osobom i nie daje sie po spacji kropki XD tylko przed spacją",

a tak za wiek na + i też za cheaty bo fajnie opisane ale dodałbym jeszcze "Timer, Smooth aim, Bhop!"

i to tyle ! Powodzenia

  • Haha 1
  • Zły 1
Link to comment
Share on other sites

"8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)?

Na forum miałem pare warnów ktorę wygasły, w mc miałem jakieś muty za jakiś flood itp."

 

Przepraszam a gdzie wspomnienie o tym jak zostałeś (chyba) 2 razy zbanowany? pisałeś 2 razy prośby o unbana z ogromnym przedziałem czasowym, więc nie wydaje mi się abyś się dostał nie pisząc aż tak poważnych kar

 

 

Na

NIE

Edited by dircioch
  • Lubię to! 1
By dircioch,

Usunąłem flood.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

to jesteś kamil czy filip?

 

piszesz ze znasz wiele haxów a wymieniłeś 5

 

 na NIE

Edit:

 

na pv piszesz że nie podasz swojego imienia, i że nie chce ci sie wymieniać 

cheatów, bo "zajmie ci to 10h", co sugeruje że nawet nie chce ci sie włożyć ODROBINY wysiłku.

 

więc na jeszcze większe NIE  niż przed edit.

 

btw ilość "xd" sugeruje że nie masz wcale 16 lat.

 

Zrzut ekranu 2022-02-28 145541.png

Edited by _Nitereqqqq_
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you agree to our Terms of Use along with Guidelines and Privacy Policy