Jump to content

[PRZYJĘTE] [Podanie] StudentkaPrawa

KotekStudentkaPrawa
 Share

Recommended Posts

PODANIE

1. Nick: StudentkaPrawa

2. Imię: Remigiusz
3. Wiek: 16
4. Od kiedy grasz na Crafted.pl? – Na crafted gram od 2018.
5. Masz mikrofon i TS3? – Mam w pełni sprawny mikrofon, oraz posiadam TeamSpeak 3.
6. Pełniłeś/aś kiedyś podobną funkcję? – Nie, nie pełniłem nigdy podobnej funckji.
7. Ile poświęciłbyś/abyś dziennie czasu na pełnienie obowiązków Helpera? – Poświęciłbym około 2 godziny dziennie, ale w weekendy/dni wolne więcej.
8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany na serwerze, forum, TS3 lub Discordzie Crafted.pl (jeśli tak to wyjaśnij okoliczności)? – Tak, miałem bana za multikonto, ale sprawa została wyjaśniona, oraz mute za wywołanie spamu.
9. Dlaczego mielibyśmy Cię przyjąć (min. 5 rozbudowanych zdań)? – Posiadam duże doświadczenie dotyczące trybu Skyblock, które objawia się chęcią pomocy wszystkim graczom. Gram w Minecraft’a od wielu lat, co sprawia, że mam dużą wiedzę na jego temat. Posiadam duży zapał do pracy oraz umiem radzić sobie z problemami. Mam dużo czasu wolnego oraz chciałbym spróbować czegoś nowego. W znacznym stopniu znam zasady ortografii i interpunkcji.
10. Coś o sobie (min. 5 rozbudowanych zdań): Chodzę do klasy o kierunku europejskim w liceum ogólnokształcącym, rozszerzam geografię oraz język angielski. Owe przedmioty bardzo mnie pasjonują. Oprócz tego lubię lekcję wychowania fizycznego, natomiast w wolnym czasie pływam oraz gram w siatkówkę. Sprawia mi przyjemność granie w Minecrafta oraz w Grant Theft Auto Online z moimi znajomymi.  Pasjonuję się animacją komputerową (np. odwzorowywanie różnych efektów z znanych filmów lub seriali) oraz fotografią.
11. Przeczytałeś/aś regulaminy? – Tak.
12. Opisz komendy swoimi słowami (można opisać wszystkie komendy serwera SkyBlock (1.17), ale te poniżej są wymagane):

- /w usun: nie ma takiej komendy, jedynie można zresetować wyspę za pomocą /w reset.